וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר המערב: גולדן סטייט ניצחה את אוקלהומה סיטי וצימקה ל-3:2

האלופה עדיין כאן. הווריירס, שהיו רחוקים הפסד מהדחה, שמרו על סיכוי להעפיל לגמר ה-NBA עם 111:120 דרמטי למדי בקליפורניה. 31 נקודות לקרי, תומפסון הוסיף 27. 40 לדוראנט ו-31 לווסטברוק, הסדרה עוברת לאוקלהומה

צילום מסך

בווידאו: התוכנית משחק מקדים

גולדן סטייט נשארה בחיים. האלופה שפיגרה 3:1 בסדרת גמר המערב מול אוקלהומה סיטי, הצליחה לנצח הלילה (בין חמישי לשישי) משחק נוסף במגרשה הביתי, הפעם 111:120, ושמרה על סיכוי להעפיל לגמר ה-NBA - זאת בהנחה שתנצח בשני המשחקים שנותרו לסדרה.

דיווח: יוסטון ומייק ד'אנטוני סיכמו על חוזה לארבע עונות
קרי, ווסטברוק, לאונרד, לברון ודיאנדרה ג'ורדן בחמישיית העונה
דיווח: דייויד פיצדייל סיכם כמאמן ממפיס

שחקן גולדן סטייט, דריימונד גרין. Ezra Shaw, GettyImages
עשה את שלו. גרין/GettyImages, Ezra Shaw

הווריירס ידעו שמדובר במשחק של להיות או לחדול. ניצחון - והסיכוי לשמור על התואר יישאר בחיים, הפסד - והולכים הביתה. אז הם פתחו חזק, ורשמו הפרש של עשר נקודות כבר במהלך הרבע הראשון. אוקלהומה סיטי, שהייתה רחוקה נגיעה מסנסציה, ממש לא התכוונה לוותר על המשחק למרות המרחק הרב מהבית, ובעזרת קווין דוראנט, שעזר לת'אנדר לצאת מההלם ההתחלתי, ירדה הקבוצה האורחת בפיגור מינימילי, 25:21, עם סיום הרבע הראשון.

גולדן סטייט ניסתה לברוח ליריבתה פעם נוספת במהלך הרבע השני, ושוב, זה הצליח לפרקים. פה ריצת 0:6, שם עצירה וסל במתפרצת, אך לא יותר מכך. ושוב, בדיוק כמו ברבע הראשון, לקראת סיומו של הרבע השני OKC שוב נגסה בהפרש ושוב הראתה שהיא במשחק, למרות ניסיונות זריקה רבים, ולא תמיד מוצלחים, של הצמד קווין דוראנט את ראסל ווסטברוק.

אוקלהומה סיטי, שפיגרה לכל אורך שני הרבעים הראשונים, נטלה את ההובלה לראשונה באמצע הרבע השלישי, שש דקות לסיומו למעשה, אחרי שלשה של ווסטברוק שקבעה 67:68. הווריירס ממש לא נבהלו מכך, והחזירו לעצמם את ההובלה במהרה.

שחקני גולדן סטייט, סטפן קרי, קליי תומפסון. Ezra Shaw, GettyImages
חולמים על מהפך. קרי ותומפסון/GettyImages, Ezra Shaw

כנראה שבהפסקה שבין הרבע השלישי לרביעי, השיחה שערך סטיב קר עם שחקניו עזרה, שכן לרבע האחרון עלו שחקני האלופה במוד אחר לגמרי. המארחת פתחה אותו בטירוף ותוך דקה וחצי הגדילה את היתרון עד ל-12 נקודות.

גם כאן, למרות שמדובר בדקות הסיום ולמרות שמפלס הלחץ כבר הגיע לשמים, דוראנט, ווסטברוק, איבאקה ושות' נגסו בהפרש ושמרו על פיגור מינימלי מהיריבה.

במצב של 101:107, 1:34 לסיום, קלע סטפן קרי פעמיים מקו העונשין, חטף כדור בהתקפה שלאחר מכן ונכנס לליי אפ אדיר על הראש של סטיבן אדאמס כדי לסגור סופית את הסיפור, ולשלוח את הסדרה המרתקת למשחק שישי באוקלהומה סיטי.

קווין דוראנט, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
40 שלא הספיקו. דוראנט/AP

את קלעי המנצחת הוביל קרי, שקלע 31 נקודות (9 מ-20 מהשדה, 3 מ-3 לשלוש, 10 מ-10 מהעונשין). ה-MVP הוסיף גם שבעה ריבאונדים, שישה אסיסטים וחמש חטיפות. קליי תומפסון הוסיף 27 (2 מ-9 לשלוש) ואנדרו בוגוט היה האקס פקטור עם 15 נקודות ו-14 ריבאונדים. 11, 13 ריבאונדים וארבע חסימות היו לדריימונד גרין.

מנגד, בלט דוראנט שקלע 40 נקודות (12 מ-31 מהשדה, 3 מ-11 מהשלוש, 13 מ-13 מהעונשין) אליהן הוסיף גם שבעה ריבאונדים וארבעה אסיסטים. הצלע השנייה בצמד, ווסטברוק, סיים עם 31 (11 מ-28 מהשדה), שמונה אסיסטים, שבעה ריבאונדים, חמש חטיפות ושבעה איבודים. סרג' איבאקה הוסיף 13 ושמונה ריבאונדים, סטיבן אדאמס קלע שמונה וקטף עשרה כדורים חוזרים.

בלילה שבין שבת לראשון ייערך המשחק השישי בסדרה, באוקלהומה סיטי. גולדן סטייט תנסה לחשוב לטווח הקצר, לרשום ניצחון חוץ מול החבורה העקשנית של בילי דונובן ולהחזיר את הסדרה הביתה למשחק שביעי ומכריע, בעוד שמנגד, תנסה החבורה מ-OKC לרשום עוד ניצחון אחד קטן כדי לחולל היסטוריה ולהעפיל לגמר ה-NBA בניגוד לכל התחזיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully