וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "הגענו כמו קבוצה. היום סוף סוף הבנו שהפלייאוף הגיע"

26.5.2016 / 23:34

מאמן האלופה היה מרוצה ואהב את המשחק שקבוצתו הציגה: "לא היה צריך להגיד הרבה לשחקנים". שרון אברהמי התייחס לנייט רובינסון: "הוא לא שחקן פשוט לאימון, אבל צריך להוציא ממנו את המיטב"

one

לאחר שני משחקים צמודים ומותחים, הפועל ירושלים הראתה הערב (חמישי) עליונות וניצחה את הפועל תל אביב 73:90 במשחק די חד צדדי. מאמן האלופה, דני פרנקו, אהב את השינוי שנעשה הערב אצל קבוצתו לעומת המשחק הקודם ודיבר על כך: "אני חושב שהיום בפעם הראשונה, הגענו כמו קבוצה שבאמת רוצה לעשות משהו בעונה הזאת, ומבינה שהפלייאוף הגיע. המון זמן שיחקנו בפול גז על ניוטרל ולא בדרך שאנחנו רוצים, אך המסר עבר בסוף המשחק הקודם ובחצי הראשון היום נראינו טוב".

"ההכנה המנטלית נעשתה בחדר ההלבשה אחרי המשחק האחרון. לא היה צריך להגיד הרבה לשחקנים, הם הבינו את זה לבד, בינם לבין עצמם. הם ידעו שמה שקרה עד עכשיו לא היה כדורסל, ושאם לא נפשיל שרוולים ונעשה את העבודה, זה לא יהיה מספיק, וזה נכון גם עכשיו. שום דבר מהמשחק היום לא רלוונטי הלאה, המשחק ביום ראשון הוא משחק חדש. כל קבוצה שלא תבוא להלחם על החיים שלה, לא תנצח. בסופו של דבר אתה יכול להגיד את המילים הנכונות, אך אם אתה רוצה לעשות משהו, אתה חייב ללכלך את הידיים ולעשות את העבודה השחורה על מנת לנצח משחקים כאלה. העובדה שלא מדובר באליפות ראשונה, ושכולם מצפים ורוצים שנעשה היסטוריה, ממש לא אומר שמותר לנו לקחת צעד אחורה".

מאמן הפועל תל אביב, שרון אברהמי התייחס להפסד של קבוצתו הערב: "לא היינו ממושמעים טקטית ולא באנו מספיק אגרסיביים. ירושלים עלו בטירוף ואנחנו הלכנו יותר מדי לריבאונד ההתקפה. הם ניצלו את זה ורצו עלינו, ואלה היו המפתחות הקריטיים בתחילת המשחק".

אברהמי דיבר גם על היכולת וההתנהלות של נייט רובינסון במשחק הערב: "מה שיש לי להגיד אגיד בסוף העונה. מצב הכשירות שלנו הוא רע מאוד. ג'ף אלן כשיר ב- 50 אחוז, נייט רובינסון לא התאמן והחליט שישחק רק חמש דקות למשחק. בחצי הראשון הוא היה פאסיבי ובחצי השני הוא שיחק את המשחק שלו. הדבר הכי גרוע שקרה לנו היום היה הרגע שרביב נקע את הקרסול. אני מאוד מקווה שיהיה עם מי לשחק ביום ראשון" אמר המאמן.

"בחצי השני היום כן הגענו למשחק ונלחמנו, הצלחנו להוריד ל-13 ולגרום לירושלים לשחק כמו שרצינו. אבל הבעיה היתה שבחצי הראשון פשוט לא היינו במשחק, גם באגרסיביות וגם במשמעת הטקטית, לא שיחקנו ביחד והכדור לא זז".

לגבי רובינסון הוסיף המאמן: "נייט לא אמר שהוא לא חוזר למשחק. הוא לא רצה לצאת, הוא רוצה לשחק. נייט שחקן מיוחד שצריך לדעת להתמודד איתו. הוא לא אוהב להתחלף, ובחצי השני הוא אכן עלה ונלחם, וככה אנחנו צריכים אותו. המעמד שלי בתוך הקבוצה לא מושפע מנייט. שאר השחקנים יודעים את המעלות והחסרונות שלו, ומה היא צורת ההתנהלות שלו. היחסים שלי איתו הם טובים. הוא לא שחקן פשוט לאימון, אבל אנחנו צריכים להוציא ממנו הכי הרבה שאפשר. יש לנו משחק ביום ראשון ולא משנה מי יהיה בסגל, אנחנו צריכים להופיע כקבוצה שונה מההתחלה ולעשות את מה שאפיין אותנו העונה, כמו במשחק האחרון".

נייט רובינסון שחקן הפועל תל אביב. יותם רונן
"לא שחקן פשוט לאימון". נייט רובינסון/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully