וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי שעריים החתימה לשנתיים את הקשר יוריצה גרגץ

26.5.2016 / 20:44

העולה החדשה ללאומית צירפה את הזר הראשון בעידן אלדד פרי והשלישי בתולדות המועדון. הקרואטי כבש בעונה החולפת שער אחד ב-27 משחקים במדי פאפוס הקפריסאית. נעשתה פנייה לאדריאן רוצ'ט

שחקן מכבי שעריים יוריצה גרגץ. עמוד הפייסבוק של מכבי שעריים, אתר רשמי
הרשים את רפואה וקלינגר. גרגץ/אתר רשמי, עמוד הפייסבוק של מכבי שעריים

היסטוריה קטנה הערב (חמישי) במכבי שעריים: העולה החדשה לליגה הלאומית בישרה על החתמתו לשנתיים של הקשר הקרואטי יוריצה גרגץ, שיהיה הזר הראשון שלה בעידן הבעלים אלדד פרי והשלישי בתולדות המועדון (אחרי אלכסנדר סוצ'ו וחורחה סמבל).

המאמן קובי רפואה והמנהל המקצועי ניר קלינגר יצאו לקפריסין והתרשמו מהשחקן בן ה-24, ששיחק 27 משחקים וכבש שער אחד במדי פאפוס הקפריסאית. הקבוצה ירדה לליגה השנייה והקשר האחורי נפרד ממנה אחרי עונה אחת. בעבר שיחק בווראז'דין מהליגה הראשונה בקרואטיה ובזלינה מהליגה השנייה.

כידוע, שעריים סיימה ראשונה בליגה א' דרום וחזרה לליגת המשנה אחרי 23 שנות היעדרות. הקבוצה מרחובות כבר הספיקה להחתים את השוער בן רהב שהגיע מהפועל כפר סבא, והאריכה את החוזים של המגן יוגב בן סימון, הבלם רן ברקוביץ' והקשר אילן רנקביץ'.

כמו כן, נעשתה פנייה לאדריאן רוצ'ט, קשר הפועל חיפה בעונה החולפת ומי שזכה באליפות היסטורית עם עירוני קרית שמונה ב-2012, אך הוא מעדיף למצות קודם כל את האופציות בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully