וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: בצוות המקצועי הודיעו לכץ - לא בונים על קיאנסקאס

26.5.2016 / 18:31

בקבוצה רוצים לעשות מהפכה בסגל הזרים ולא מעוניינים בבלם הליטאי. הבעלים מעריך את הבלם אך שם מקווים שייענה לבקשה. באגה קיבל הצעה ממכבי שעריים ולא ימשיך, בהתאם לסעיף היציאה שלו

ברני ארדוב

בווידאו: פרק הסיום של התכנית "עמה יעמיק"

האם הקשר דמיטרי באגה, שהגיע בחודש ינואר עם רזומה של הופעות בליגת אלופות ותקווה להפוך לשחקן המוביל של הפועל חיפה, יירד אחרי חצי עונה בלבד לליגה הלאומית? ייתכן מאוד שכן. הפועל חיפה החתימה את השחקן לעונה וחצי, אלא שבחוזה היה סעיף המאפשר לקבוצה להשתחרר בסוף העונה מהחוזה. בקבוצה החליטו לממש את הסעיף ובאגה לא ימשיך בקבוצה כשמי שעשויה לקלוט אותו היא מכבי שעריים.

הודעה רשמית לא ניתנה עדיין לשחקן כשבחיפה צריכים להודיע לו עד ה-15 ביוני לגבי מימוש האופציה. העולה החדשה לליגה הלאומית רוצה להעמיד קבוצה טובה לעונה הבאה כאשר באגה סומן כמועמד מוביל. כעת נותר לראות האם השחקן יסכים לרדת לליגת המשנה בישראל.

בנוסף לבאגה, בצוות המקצועי הודיעו ליואב כץ שהם לא מעוניינים בהמשך דרכו של טאדאס קיאנסקאס. כץ מעריך מאוד את הליטאי, אך בצוות המקצועי מאמינים שיכבד את רצונם ולא יחדש חוזה לבלם. גם מריאן אנטולוביץ' לא ימשיך בחיפה שמחפשת שוער ישראלי. איתמר ניצן הוא השם הבולט. המאמן אלי כהן הבהיר בשיחות עם יואב כץ ואנשי המועדון שהוא משוכנע שניתן להשאיר את ניב אנטמן כשוער ראשון אלא שהבעלים יואב כץ מעוניין להחתים שוער אחר וניצן בשלב זה הוא השוער המוסכם על הצדדים, אלא שבקבוצה יצטרכו לשכנע את השוער שמבוקש גם על ידי בני יהודה והפועל כפר סבא וכן להגיע להסדר עם עירוני קרית שמונה.

עוד בנושא:

הפועל רעננה: רועי שוקרני הוזכר כמועמד להחליף את יובל שבתאי
אחרי עזיבת בניון: במכבי חיפה נוטים להשאיר את אלירן עטר
הפועל באר שבע מימשה את האופציה על דודו גורש, שימשיך עונה נוספת
גולדהאר אישר את צירוף בניון, בחוזהו לא תופיע הבטחה לתפקיד מקצועי

שחקן הפועל חיפה, דמיטרי באגה. אדריאן הרבשטיין
כבר נגמר? באגה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully