וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה: רועי שוקרני הוזכר כמועמד להחליף את יובל שבתאי

חיים סילבס מחפש מחליף לקשר שיעבור להפועל באר שבע. קשר קרית שמונה הוזכר כמועמד, כמו גם שחקן זר. שחר הירש עדיין על הכוונת. אשר אלון צפוי להציב תג מחיר גבוה על עמנואל אמבולה

one

אחרי שהחתימו את ויאם עמאשה, בהפועל רעננה ממשיכים בניסיונות להתחזק. בקבוצה סימנו בנוסף גם את שחר הירש, כאשר אם השחקן יקבל את השחרור ממכבי חיפה הוא עשוי להגיע לקבוצה של חיים סילבס. עוד שם שעלה בימים האחרונים כאופצייה לחיזוק הוא קשרה האחורי של עירוני קרית שמונה רועי שוקרני. בצוות המקצועי של רעננה מעריכים מאוד את הקשר ששיחק העונה את מרבית המשחקים של הקבוצה הצפונית והבעלים אשר אלון צפוי לבדוק עם אנשי קרית שמונה בימים הקרובים האם שוקרני ממשיך בקבוצה או שניתן להעבירו לקבוצה מהשרון.

במקביל, בקבוצה מודעים גם להתעניינות של לא מעט קבוצות בעמנואל אמבולה וברעננה מתכוונים להציב תג מחיר גבוה במיוחד עבור המגן השמאלי ואם לא יקבלו את המחיר שידרשו הוא יישאר במועדון. "כבר בעבר כשרצו את טוני וואקמה אשר אלון לא שחרר אותו עד שקיבל סכום גבוה כפי שרצה. גם כאן אם לא ייכנס כסף רב לקופת המועדון שיאפשר להביא שחקנים אחרים ברמה גבוהה אמבולה יישאר ברעננה", אמר גורם המקורב לבכירים בקבוצה.

רועי שוקרני שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
יגיע לשרון? רועי שוקרני/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully