וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: מנכ"ל הקבוצה רועי דבורה התפטר מתפקידו

26.5.2016 / 17:44

לאחר שלוש שנים במועדון, ובעקבות אי ודאות בנוגע להמשך דרכו של מיקי דורסמן, החליט המנכ"ל של הקבוצה לעזוב, וייתכן כי לא יהיה האחרון: "צר לי שהסיטואציה הנוכחית לא הותירה בידיי ברירה"

מיקי דורסמן הפועל חולון. קובי אליהו
נפרדו מרועי דבורה. דורסמן/קובי אליהו

מנכ"ל הפועל חולון רועי דבורה התפטר אתמול (רביעי) מתפקידו אחרי שלוש שנים, וככל הנראה הוא לא יהיה בעל התפקיד האחרון בקבוצה שיעזוב. הסיבה לזעזוע במועדון הסגול הוא הרצון של לא מעט אנשים בחולון לראות את מיקי דורסמן עוזב את תפקידו כמנהל המקצועי ומפנה את הדרך לשלמה אייזיק, מנכ"ל חברת UNET, שמחזיק בשליש מהבעלות, ועזב בתחילת העונה הנוכחית.

עוד באותו נושא:
מכבי ראשון לציון רוצה לסגור סיפור מול מכבי חיפה
הפועל תל אביב: דניאל איידן גמר את העונה

לפי מספר מקורבים למערכת, לאחר שהבין כי אייזיק ואיתן לנציאנו, שביחד מחזיקים בשני שליש מהבעלות על המועדון, מעוניינים כי יעזוב, נתן דורסמן הבטחה כי יפנה את דרכו ויעבור לניהול של מחלקת הנוער בלבד. אלא שבישיבה שנערכה לאחרונה, בה היה אמור הנושא לעלות, דחה דורסמן את הדיון, וגרם לכעס אצל לא מעט אנשים בחולון, כולל דבורה, שנחשב לאחד התומכים של לנציאנו ואייזיק.

"אחרי 3 שנים במועדון החלטתי לסיים את תפקידי. נשמע מוזר ולא הגיוני לעזוב בית, מקום שנתתי את הנשמה בשבילו בכל רגע נתון", כתב דבורה היום בחשבון הפייסבוק שלו, "היום בדיעבד, אני חושב שקבוצת כדורסל מונה יותר מ-12 שחקנים שרשומים בטופס. יש הרבה שחקני נשמה ש"יורקים דם" על המקלדת, "משתטחים" על כל ניירת ונותנים כל טיפת זיעה מאחורי הקלעים כדי שהמועדון יצליח. כזה אני. אני אקח איתי לדרך, הרבה רגעים מרגשים ושמחים, אך גם כאלה שהיו קשים ועצובים. שמחתי להכיר אנשים מדהימים שהפכו לחלק בלתי נפרד ממני וממשפחתי. צר לי שהסיטואציה הנוכחית שנוצרה במועדון, לא הותירה בידיי ברירה והביאה אותי להחלטה שבחיים לא חשבתי שאקבל. אני רוצה להודות לשחקנים, לאנשי הצוות, לקהל ולכל מי שעבדתי איתו ב-3 השנים האחרונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully