וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכש הבא? ברצלונה מעוניינת בהקטור ביירין כמחליפו של דני אלבס

בספרד מדווחים שהקטלאנים סימנו את מגן ארסנל כמועמד המוביל להחליף את הברזילאי שצפוי לעזוב ליובנטוס הקיץ. האופציות הנוספות לחיזוק: ז'ואאו קאנסלו ומריאנו

one

אחרי כל הדיווחים שהתפרסמו אתמול (רביעי) ולפיהם דני אלבס יעבור בעונה הבאה ליובנטוס, בברצלונה כבר מתכוננים ליום שאחרי ומחפשים מגן ימני חדש. ב"אל מונדו" הספרדי מדווחים היום שהקטור ביירין, המגן הימני הספרדי של ארסנל הוא המטרה מספר אחת של המועדון לרכש בעמדה הזו לעונה הבאה.

ביירין הקטלאני, נתן את עונת הפריצה שלו והפל למגן הימני הקבוע של ארסן ונגר. בברצלונה ישמחו להחתים את ביירין, אך למועדון יש גם אופציות חלופיות כמו ז'ואאו קאנסלו שמשחק אצל פאקו אייסטרן בוולנסיה וגם מריאנו, המגן הימני הברזילאי המצוין של סביליה. ביירין עצמו אגב, לא מתלהב לחזור לקטלוניה ואמר על עתידו: "אמרתי את זה כבר, עבורי אנגליה היא הבית. אני שם הרבה שנים, המשפחה שלי כאן ואני גר פה עם חברה שלי. אני מאוד מרוצה פה ואני לא רואה את עצמי במקום אחר מלבד ארסנל".

יש לציין שברצלונה רכשה גם בקיץ הקודם את אלש וידאל המגן הימני הספרדי שהגיע מסביליה. אולם, לואיס אנריקה לא בונה על השחקן שמאז שהגיע למועדון רשם רק שש הופעות בהרכב בליגה, ובשלוש מתוכן הוא גם הוחלף.

שחקן ארסנל, הקטור ביירין. GettyImages
מעדיף להישאר בארסנל. ביירין/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully