וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: אוהדי ציריך השתוללו, ניסיון הפאננקה הגרוע בהיסטוריה?

האוהדים זעמו לאחר שקבוצתם ירדה ליגה וניסו לפרוץ לחדר ההלבשה, בעיטת פנדל קורעת בליטא, בנו של כריסטיאנו רונאלדו חושב שבייל מהיר יותר, עומרי אפק סופג אש מאשתו של דודו אוואט ואיך ג'יימי ורדי הגיע לחתונתו?

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידאו: כריסטיאנו רונאלדו נפצע באימון ריאל מדריד לקראת גמר ליגת האלופות

12:30: חגית אוואט נגד עומרי אפק

אשתו של דודו אוואט ביקרה בחריפות בעמוד הפייסבוק שלה את פרשן ערוץ הספורט, זאת בעקבות התבטאויות שלו בנושא קפטן מכבי חיפה. גברת אוואט כתבה פוסט שלאחר מכן נמחק וכתבה בין היתר: "אני לא יכולה לשתוק יותר. כמה צביעות. עומרי אפק, אתה צריך להתבייש. אני כותבת כאן ממקור ראשון. לפני כ-13 שנה יוסי בניון הגשים לך חלום, לשחק בליגה הספרדית, הליגה הטובה בעולם, ולא בגלל יכולת מקצועית טובה שלך, כי אף פעם לא היית כוכב גדול, אלא בעקבות קשרים נטו של יוסי. איך אתה מסוגל בעזות מצח כזו לשבת באולפן, לרסק, לרכל ולהסית קהל שלם נגדו? מרגע חזרתו של יוסי לארץ אני עוקבת אחרי האמירות והביקורות הלא מוצדקות שלך ואני המומה. מילה אחת של פרגון, תמיכה או חיזוק לא יצאה מפיך".

אפק אמר בתגובה: "אני אוהב ומעריך את יוסי בניון גם כאדם וגם כשחקן. ורק אתמול כתבתי טור מפרגן לגביו על ההחלטה לבנות את עצמו בהמשך הדרך במכבי תל אביב. אני שמח מאוד על כל הצלחה שלו כי מגיע לו, והתרגשתי בשבילו על הזכייה בגביע. יחד עם זאת, יש רגעים שבהם לגיטימי להעביר ביקורת על התנהלות כזו או אחרת. על דברים שלדעתי היה אפשר לעשות אחרת. לקרוא לזה הסתה זה פשוט מעורר גיחוך, כמו גם שאר השטויות שנכתבו. אבל נשמות טובות ו"מקורבים" יהיו בכל מקום. זו הזדמנות מצוינת לאחל ליוסי בהצלחה במכבי תל אביב ושיצליח גם כמנהל מקצועי. הוא ראוי לזה. בסופו של דבר זו העבודה שלי, ואי אפשר לצפות ממני לא לעשות את העבודה הזו".

שחקן העבר, עומרי אפק. קובי אליהו
ספג אש מאשתו של אוואט. אפק/קובי אליהו

12:29: "בייל? אף אחד לא יותר מהיר מאבא כריסטיאנו"

רגע לפני גמר ליגת האלופות התפנה כריסטיאנו רונאלדו לדבר על משהו קצת אחר: בנו כריסטיאנו ג'וניור. CR7 נשאל על היחסים ביניהם, וסיפר כי "כריסטיאנו ג'וניור שינה לי את החיים", וחשף: "לפעמים הוא חוזר הביתה מבית הספר ואומר לי 'אבא, גארת' בייל יותר מהיר ממך'. אני עונה לו 'מה אתה מדבר, אף אחד לא יותר מהיר מאבא', והוא עונה 'בבית הספר אמרו לי שבייל מהיר ממך'. הוא ילד, הוא נותן לי אושר".

כריסטיאנו רונאלדו חלוץ ריאל מדריד. GettyImages
"אף אחד לא יותר מהיר מאבא". רונאלדו/GettyImages

10:30: "אנצח את מקגרגור ואת מייוות'ר בלילה אחד"

בארצות הברית לא מפסיקים לעסוק באפשרות שאלוף ה-UFC, קונור מקגרגור, יפגוש בזירת האגרוף את המתאגרף האגדי, פלויד מייוות'ר, שתלה את הכפפות אחרי ששיפר את מאזנו ל-0:49. רבים הפרשנים ששוחחו על הנושא, ועל האפשרות שקרב שכזה אכן יתקיים, כשבאחת מתוכניות הרדיו המקומיות שאלו את לוחם ה-MMA, נייט דיאז, על הנושא. דיאז, שניצח את מקגרגור בקרב האחרון של האירי ב-UFC, דיבר גם הוא על הקרב: "אני היחיד מבין שלושתנו שיכול להגיד שהוא יקרע את השניים האחרים - ועוד בלילה אחד. קונור לא יכול להגיד את זה, ופלויד בטח שלא".

קונור מקגרגור, נייט דיאז. GettyImages
"בקלות. דיאז חונק את מקגרגור/GettyImages

10:19: פ.צ ציריך ירדה ליגה, אוהדיה השתוללו

10:01: אייבר ניצחה את ניו יורק קוסמוס במשחק הכנה, במהלכו נכבש הפאננקה היפה הזו

09:47: ז'אן קלוד ואן דאם מחכה לפייג' ואנזאנט

לוחמת ה-MMA, פייג' ואנזאנט, הודיעה שתמנף את ההצלחה מרוקדים עם כוכבים האמריקאית ותשתתף בסרט אקשן העונה לשם "קיקבוקסר", בו יככב גם ז'אן קלוד ואן דאם, שהתייחס לליהיוק של הלוחמת היפהפייה.

09:31: הליקופטר ולימוזינה - ג'יימי ורדי מגיע לחתונה שלו

09:22: לכבוד היורו - אילקאי גונדואן וג'רום בואטנג על העטיפה של קינדר

קינדר השיקה בגרמניה אריזה מיוחדת לשוקולד המוכר לקראת היורו שייפתח אוטוטו בצרפת. על האריזה מופיעים שניים משחקניה הבולטים של גרמניה בשנים האחרונות - הבלם ג'רום בואטנג והקשר אילקאי גונדואן. אלא שהתמונות של השניים גרמה למעט בלגן במדינה, לאחר שארגונים אנטי איסלאמים במדינה כעסו על כך ששני השחקנים שנבחרו אינם לבני עור.

09:04: ג'ורדן טאי חגג את הנוקאאוט שלו קצת יותר מדי

08:55: סקי מים - כבר מגיל שישה חודשים

08:49: הפאננקה הגרועה בהיסטוריה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully