וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן ארפה: "השיטה של אתלטיקו לא מתאימה לי, מאמין בכדורגל אחר"

הצרפתי דחה את האפשרות לפיה ישחק בעונה הבאה תחת סימאונה: "הם ראויים להערכה". סאקי החמיא לקראת גמר ליגת האלופות (שבת, 21:45): "אתלטיקו גורמת לכולם לאכול את הכובע, צ'ולו פוגש בגמר מטוס עם סירת דייג"

one

בווידאו: הניצחון של אתלטיקו מדריד על ראיו וייקאנו

בעוד יומיים בלבד (שבת, 21:45) תפגשנה אתלטיקו מדריד וריאל מדריד לשחזור של גמר ליגת האלופות מלפני שנתיים. הקבוצה של דייגו סימאונה, שנתנה קמפיין אלופות חלומי מבחינתה והדיחה בדרך למעמד הזה אימפריות כמו ברצלונה ובאיירן מינכן, תנסה לנקום בבלאנקוס על ההפסד הכואב שהנחילו להם בגמר הקודם עם השוויון האכזרי של סרחיו ראמוס בתוספת הזמן וההתפרקות בהארכה.

עוד בנושא

החומה: כך הפך יאן אובלק מרכש מבוזבז לגניבת העשור
שלושה ימים לגמר האלופות: רונאלדו ערך אימון מלא
מארק קלאטנברג ישפוט את גמר ליגת האלופות
המדרידאים מודאגים: העלויות הגבוהות של נסיעה לגמר האלופות

מאמן העבר האיטלקי, אריגו סאקי. GettyImages
מלא מחמאות לסימאונה. סאקי/GettyImages

אריגו סאקי, המאמן האיטלקי הוותיק שעבד בשתי הקבוצות בעבר, היה מלא שבחים לשחקניו של דייגו סימאונה. "מה שסימאונה עושה זה מאסטר פיס. אתלטיקו ראויה להערצה. הקבוצה הזו מהווה דוגמא לכולם, לא רק בכדורגל אלא בחברה בכלל". כך אמר האיטלקי והסביר: "להיות כל כך מאוחדים, מקצוענים ונחושים, לרגש את כולם ולגרום לך לאכול את הכובע זה מדהים. הם פוגשים בגמר מטוס עם קצת יותר מסירת דייג והם עושים את זה עם אנרגיה מדהימה".

סאקי התייחס גם למאזן החד צדדי של סימאונה במפגשים שלו מול ריאל מדריד: "אתלטיקו מצליחה לשלוט בדרבים מול ריאל עם פחות מחצי מהתקציב שלה. המשחק בשבת יהיה מפגש ברור בין קבוצה מאוחדת לאינדיבידואלים".

על השאלה מי תנצח בשבת, ענה סאקי בדיפלומטיות: "יש לי יחסים נהדרים עם שתי הקבוצות, אני תמיד מעודד את הקבוצה שמרגשת אותי יותר ובשבת אעשה אותו דבר".

חאתם בן ארפה שחקן ניס חוגג שער. רויטרס
הרכש שלא יגיע לקלדרון. בן ארפה נגד אתלטיקו/רויטרס

בתוך כך, עולה כי לא כולם מלאים במחמאות לקבוצה הקשוחה של סימאונה. חאתם בן ארפה, ששמו נקשר עם מעבר אפשרי לברצלונה, עלה ביממה האחרונה כמועמד להצטרף אל אתלטיקו.

הצרפתי הנהדר של ניס שנותר מחוץ של נבחרת צרפת ליורו 2016, פסל את האפשרות לפיה ישחק תחת דייגו סימאונה בעונה הבאה: "אתלטיקו היא קבוצה שראויה להערכה כי יש להם את הסגנון שלהם. שיטת המשחק שלהם לא מתאימה לי אני מאמין בכדורגל אחר, אני מאמין בכדורגל של אהבה בדיוק כמו ברצלונה ובאיירן מינכן".

עדכון ראשון: 08:27

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully