וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "דני אלבס סיכם את תנאיו ביובנטוס ויחתום לשלוש שנים"

זעזוע בברצלונה? המגן בן ה-33 הגיע להבנות עם הגברת הזקנה ויעזוב אחרי שמונה שנים בהן זכה בכל תואר אפשרי. הקטור ביירין סומן כמועמד הבכיר לרשת אותו בעונה הבאה, בברצלונה בחרו להכחיש בדיוק כמו במקרה מסצ'ראנו

one

בווידאו: תקציר משחק האליפות של ברצלונה

אחרי שמונה שנים בהן קטף כל תואר אפשרי, דני אלבס סיכם על עזיבת ברצלונה, כך מדווחים היום (רביעי) ב"קאדנה סר" הספרדי, שנחשב למקור אמין. על פי הדיווח, המגן הברזילאי הגיע להבנות עם יובנטוס לקראת העונה הבאה והוא יחתום לשלוש שנים בשורות הגברת הזקנה.

בספרד טוענים כי הסיכום עם יובנטוס הוא סופי, המעבר לשורות האלופה האיטלקית יהיה ללא תמורה עבור ברצלונה. הדיווח אודות המגן הברזילאי הגיע בדומה לסיכום העקרוני של חאבייר מסצ'ראנו במדי הגברת הזקנה, כאשר את שניהם בחרה האלופה הספרדית להכחיש.

על פי 'ספורט' עולה כי אלבס הודיע לראשי המועדון כי הוא אינו מעוניין להישאר בעונה הבאה, לפני היציאה לקראת הקופה סנטנריו עם נבחרת ברזיל. הסיבה היא היחס אותו קיבל מההנהלה בשנים האחרונות, שניסתה בכל קיץ לקצץ בשכרו והראתה לו את הדרך החוצה.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה (שמאל) עם דני אלבס. GettyImages
סוף הרומן? דני אלבס ומסי/GettyImages

בשבועות האחרונים מעמדו של דני אלבס ה-33 היה מוטל בספק, אך היה נדמה כי דווקא האמון מצד לואיס אנריקה יוביל להמשך הקדנציה שלו בברצלונה. כבר בקיץ האחרון היה נדמה כי המגן ינטוש את ספרד כאשר הענקיות האנגליות ופאריס סן ז'רמן הוזכרו בהקשר שלו.

חוזהו של דני אלבס פג ב-2017 והמועמד הבכיר לרשת אותו בעונה הבאה הוא הקטור ביירין, מגן ארסנל שגדל בלה מאסיה, ונחשב למגן מבטיח. העובדה כי בברצלונה יחפשו מגן ימני חדש מצביע על חוסר האמון של הצוות המקצועי באלש וידאל, שהגיע בתחילת העונה, וסרג'י רוברטו, שאמנם שיחק בתפקיד אך הציג יכולת טובה יותר בקישור.

בחגיגות האליפות בחר אלבס לספר: "אני שמח ותמיד אהיה מאושר בברצלונה, המועדון הזה השתלט על ליבי. בתור שחקן ברצלונה הלב שלי שייך לאתלטיקו מדריד בגמר ליגת האלופות". הברזילאי הנהדר הגיע לברצלונה ב-2008 תמורת 32 מיליון יורו וזכה במדיה בשש אליפויות ספרד, ארבעה תארי גביע המלך וסופר קאפ ספרדי, שלושה זכיות בליגת האלופות והסופר קאפ האירופי. אליהן אפשר להוסיף שלוש זכיות בגביע העולם לקבוצות. הוא נכלל בקבוצת השנה של אופ"א ב-2007 ו-2009.

שחקן ארסנל, הקטור ביירין. GettyImages
יש כבר מחליף. ביירין/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully