וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד כהן מונה למאמן השוערים של הפועל כפר סבא

25.5.2016 / 16:46

אחרי שלוש שנים בין הקורות של הירוקים, השוער שפרש בתום העונה עובר אל הקווים, חתם לעונה ואמר: "זה היה טבעי מבחינתי להמשיך בתפקיד מיקצועי בקבוצה שבה התחלתי תהליך"

אוהד כהן מונה היום (רביעי) למאמן השוערים של הפועל כפר סבא. שוער העבר, שעד פרישתו בתום העונה עמד בשלוש השנים האחרונות בין הקורות של הירוקים ושימש כשוער הראשון בקבוצה, יעשה את המעבר אל הקווים וייכלל מעתה בצוות האימון של הקבוצה של שרון מימר.

כהן אמר לאחר החתימה לעונה אחת: "אני שמח להמשיך עונה רביעית במועדון, זה היה טבעי מבחינתי להמשיך בתפקיד מקצועי בקבוצה שבה התחלתי תהליך לפני שלוש שנים, אני מקווה להמשיך לתרום מנסיוני כאיש צוות ולהשיג את המטרות העומדות בפני הקבוצה בעונה הקרובה".

כהן גדל במחלקת הנוער של מכבי פתח תקוה והחל בה את הקריירה המקצוענית ב-1994. משם עבר להפועל מחנה יהודה, חזר לפתח תקוה והמשיך להפועל בית שאן, בית"ר ירושלים, הפועל פתח תקוה, הפועל כפר סבא ושוב למכבי פתח תקוה, שם נשאר בין 2002 ל-2010.

אוהד כהן שוער הפועל כפר סבא. קובי אליהו
"מקווה להמשיך לתרום". כהן/קובי אליהו

בשנת 2005 רשם הופעה במדי נבחרת ישראל במשחק אימון לא רשמי מול צסק"א מוסקבה. לאחר שעזב שוב את קבוצת נעוריו, הוא נדד להפועל חיפה, הפועל באר שבע, הפועל ראשון לציון, הפועל רעננה ושוב לכפר סבא, לה עזר לחזור מליגה א' לליגת העל ובמדיה גם פרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully