וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: בניון יגיע לארוחה החגיגית, רוני לוי ביקש: "תישאר"

25.5.2016 / 16:24

הקפטן החליט לקחת חלק בתחילת החגיגות. יגיע לפגישה עם שחר והמאמן, שמנסה לשכנע אותו להישאר ולהגיע לבמה. במועדון ממתינים לריקן, טואטחה ימצה האופציות בחו"ל לפני שיחליט על מעבר לצהובים

one

בווידאו: הניצחון של מכבי חיפה בגמר הגביע

יוסי בניון החליט להגיע לארוחה החגיגית שתערוך מכבי חיפה לשחקנים ולצוות המקצועי הערב (רביעי). הארוחה תתקיים אחר הצהריים במסעדה באזור חיפה, במהלכה בניון ישוחח עם רוני לוי ויעקב שחר. המאמן פנה מוקדם יותר לבניון וביקש ממנו להישאר בקבוצה ולהגיע גם לאזור הבמה.

מטרת השיחה היא לבחון סופית את עתידו המקצועי של השחקן. בניון כבר סיכם במכבי תל אביב, אך גורמים במכבי חיפה טוענים כי אם יחזור בו במהלך השיחה ייתכן שהדברים ישתנו. "יוסי רוצה לחגוג את הזכייה בתואר, אבל לא בטוח שיהיה נכון בשבילו להגיע אם הוא במכבי תל אביב. נקבל החלטה משותפת ואז נודיע על כך", אמרו במועדון.

עוד באותו נושא:
צפו בחגיגות של מכבי חיפה, דקל קינן: "הופתענו מבניון, אבל הוא ילד גדול"
סיום הולם לעונה מופרעת: אורן יוסיפוביץ על הזכייה המרשימה של הירוקים
למרות התנגדות הקהל: מכבי ת"א ממתינה לאישור גולדהאר להחתמת בניון

אבי ריקן שחקן מכבי תל אביב (ימין) מול יוסי בניון שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
מבוקש בכרמל. ריקן/יוסי ציפקיס

טור כריסטיאן קרלסן, שהגיע אתמול לישראל כדי לקיים פגישת עבודה עם רוני לוי ויעקב שחר, שוחח עימם היום. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, המועמדים המובילים לקבוצה הם ניקיטה רוקאבציה, אליו כבר פנתה מכבי חיפה, וכן רועי קהת. ברשימה נמצאים גם שחקנים אחרים מבית"ר ירושלים כמו קלאודימיר פריירה ודן אייבינדר, אך הדבר תלוי בהחלטה של אלי טביב לגבי מימוש האופציה שלהם.

טאלב טואטחה עדיין ממתין לשתי הצעות מחו"ל. אם לא יסגור שם, הוא יחזור לאופציה של מכבי תל אביב שהציעה 450 אלף יורו.

כזכור, בחודש שעבר פנה ג'ורדי קרויף למכבי חיפה ובירר את מעמדו של המגן בעונה החולפת, הירוקים דרשו את אבי ריקן בתמורתו. בחיפה לוחצים על ריקן להצטרף בלי קשר לעסקת טואטחה כאשר רוני לוי מייעד לו את עמדת הקשר והמגן השמאלי, תפקיד אותו ריקן פחות אוהב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully