וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפחות הוא נשאר: מכבי תל אביב האריכה את חוזהו של חואן טוריחו

25.5.2016 / 16:45

אחרי עזיבתם של ביין ובוס, הספרדי שנמצא במועדון מאז הגעתו של ג'ורדי קרויף ימשיך לשלוש שנים נוספות. הצהובים נוטים לממש את האופציה על בן הרוש. ג'ון פנסטיל שיגר אגרוף למפקד המשטרה הגנאית ונכלא

one

בווידאו: תקציר הפסדה של מכבי תל אביב למכבי חיפה בגמר הגביע

מכבי תל אביב האריכה היום (רביעי) את חוזה ההתקשרות שלה עם מאמן הכושר חואן טוריחו שנמצא במועדון כבר ארבע שנים. בקבוצה החליטו להמשיך עם הספרדי שחתם על חוזה חדש לשלוש שנים ובניגוד לכל אנשי הצוות שעוזבים הוא ימשיך יחד עם ג'ורדי קרויף לעונה חמישית. בקבוצה מחשיבים מאוד את העבודה שלו ובטוחים שהוא מהווה נדבך משמעותי ליכולת שלה לאורך השנים. כמו כן נודע, שהצהובים מתכוונים לממש את האופציה על עומרי בן הרוש שמסיים חוזה וימשיך עונה נוספת

עבור אוהדי מכבי והפועל תל אביב כאשר מזכירים את השם ג'ון פנסטיל, הדבר הראשון שעולה בראש הוא ההישגים אותם קטף במדי שתי היריבות הגדולות. המגן זכה באליפות עם הצהובים בצוותא עם ניר קלינגר והיה חלק מהקבוצה ההיסטורית שהעפילה לראשונה אל שלב הבתים של ליגת האלופות. גם במדים האדומים פנסטיל הצליח להעשיר את ארון התארים כאשר זכה בגביע המדינה ב-2006 לפני קריירה באנגליה, שכללה את ווסטהאם, פולהאם ולסטר, בסיומה ביצע קאמבק קצר אל הפועל תל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
יחסים סבוכים עם אשתו. פנסטיל/מערכת וואלה, צילום מסך

אמש מדווחים בתקשורת הגנאית כי פנסטיל הסתבך בצורה קשה, כזו שהביאה למעצרו. התקרית החלה כאשר השחקן זומן לתחנת המשטרה המקומית בשל תלונה של אשתו, לפיה פנסטיל גנב את רכבה. במשטרה דרשו לחקור את פנסטיל, אך הוא סרב לשתף פעולה ושיגר אגרוף לפניו של מפקד המשטרה המקומית.

דוברת המשטרה סיפרה היום: "ג'ון זומן לחקירה, אבל הבנו שהוא לא מעוניין לשתף פעולה עם החקירה. היינו בנקודה בה מפקד המשטרה דרש ממנו הצהרה בנוגע להאשמות, אך הוא זעם ותקף אותו. הפגיעה הייתה בעין ימין ורק שיתוף פעולה של מספר שוטרים הביא למעצרו". בגאנה סיפרו כי מערכת היחסים של פנסטיל עם אשתו היו סבוכים בשניים האחרונות. התקרית האחרונה הייתה ב-2013 כאשר הוא נעצר באשמת דקירתה של בת זוגו כחלק מקטטה מקומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully