וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי: "פפ גווארדיולה יכול לשנות את פני הכדורגל האנגלי"

הקשר הוותיק החמיא למאמנו לשעבר, שיאמן בעונה הבאה את מנצ'סטר סיטי. גם מחליפו של הספרדי בבאיירן מינכן, קרלו אנצ'לוטי, שיבח את המאמן: "הוא יודע איך לבנות זהות לקבוצה"

רויטרס

הקדנציה של פפ גווארדיולה בבאיירן מינכן הסתיימה בטעם חמוץ-מתוק. המאמן אמנם הוביל את הבווארים לאליפות שלישית ברציפות, אך נכשל בקדנציה שלו בגרמניה לזכות בגביע האלופות עם הקבוצה. כזכור, הספרדי הודיע כבר לפני ארבעה חודשים על כך שייאמן בעונה הבאה את מנצ'סטר סיטי, ולאחר ההדחה בחצי גמר ליגת האלופות עם באיירן, רבים תוהים האם פפ אכן יצליח להביא לסיטיזנס את השינוי המיוחל.

מי שהחמיא למאמן ותמך בו הוא שחקנו לשעבר, צ'אבי. הקשר הספרדי שמשחק היום באל סד הקטארית, טען כי גווארדיולה עשוי "לשנות את פני הכדורגל האנגלי". השניים שיתפו פעולה יחד באחת הקדנציות הגדולות בהיסטוריה של ברצלונה, והשחקן הוותיק הרעיף מחמאות על מאמנו בכלי התקשורת בקטאר: "זו הזדמנות גדולה בשבילו. אני בהחלט חושב שהוא יכול לשנות את פני הכדורגל האנגלי. אם יש מישהו שיכול לשנות את המנטליות, זה פפ. תמיד כולם מצפים ממנו להמון ולכן יהיה עליו לחץ, אך הוא ללא ספק אחד מהמאמנים הגדולים בעולם כיום. הוא אובססיבי בתשומת הלב לפרטים ותמיד חושב על כדורגל".

מי שעוד החמיא לגווארדיולה הוא מחליפו של פפ בבאיירן בעונה הבאה, קרלו אנצ'לוטי. בראיון ל"דיילי טלגרף" אמר: "גווארדיולה יביא את המתודולוגיה והסגנון שלו למנצ'סטר סיטי, הוא עשה את אותו הדבר גם בבאיירן לאחר המעבר מברצלונה. השחקנים אמנם היו שונים, אך הסגנון היה שלו. גם במנצ'סטר הוא יישמור על סגנון החזקת הכדור וזו הסיבה שהוא מאמן פנטסטי, הוא יודע איך לבנות זהות לקבוצה. אני חושב שזו הסיבה שהם החתימו אותו, כדי ליצור זהות חדשה למועדון".

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן. GettyImages
"תמיד חושב על כדורגל". פפ גווארדיולה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully