וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצוקאס קרוב לעזוב את קובאן: "הרווחתי את הזכות לאמן ביורוליג"

המאמן היווני, המועמד לאמן את מכבי תל אביב, חשף בראיון את כוונותיו לעזוב את רוסיה: "מחפש מקום שיאפשר לי להיות קרוב למשפחה". פרט לצהובים, גם דרושפאקה ואנדולו אפס מעוניינות בו

one

יורגוס ברצוקאס, שסומן על ידי מכבי תל אביב כמועמד פוטנציאלי לרשת את ז'אן טבק, קרוב לעזוב את קובאן. המאמן העניק אמש (שלישי) ראיון לעיתון הרוסי RSPORT והתייחס לאפשרות שיישאר על הקווים של הקבוצה הרוסית, שסיימה את העונה במקום השלישי ביורוליג אך לא צפויה להשתתף במפעל הבכיר ביבשת בעונה הבאה.

"אם להיות כן, אני רוצה לאמן ביורוליג בעונה הבאה. אני חושב שהרווחתי את הזכות הזו, למרות שזה לא השיקול היחיד שלי. הדבר הכי חשוב הוא שאשאר קרוב למשפחה שלי, כי בקרסנודאר אין בתי ספר בינלאומיים לילדות שלי, ולכן היינו חייבים להיפרד. המשפחה נשארה ביוון, והיה לי קשה מאוד. הייתי שמח להישאר בקובאן, אבל בכל מקרה אעריך את הניסיון שצברתי שם".

על פי דיווחים באירופה, ברצוקאס מועמד גם לדרושפאקה ולאנדולו אפס איסטנבול, שנכון לעכשיו מקבלות עדיפות על פני מכבי תל אביב, שכבר בודקת חלופות. כתבתנו ורד כהן פרסמה שלשום שהצהובים יחלו במו"מ עם מאמן באמברג אנדראה טרינקיירי, כשגם רימאס קורטינאיטיס, מאמן חימקי מוסקבה בחמש השנים האחרונות, עדיין בגדר מועמד. "לכל מי שהיה חלק בעונה הזאת יש כבר הצעות ממקומות אחרים. זה טבעי. למלקולם דילייני ואנתוני רנדולף יש אפשרות לחזור ל-NBA. יש מחיר להצלחה, אבל אני עדיין לא יודע להגיד מה לגבי".

מאמן לוקומוטיב קובאן יורגוס ברצוקאס. GettyImages
לאן מועדות פניו? ברצוקאס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully