וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר עירוני נהריה ניסים אלפסי הורחק לארבעה חודשים מקבוצתו

24.5.2016 / 19:07

בעקבות אירועי המשחק מול אילת, הורחק יו"ר הצפוניים לתקופה ממושכת גם מחברות בהנהלת האיגוד. אריק אלפסי הורחק לחמישה משחקים על תנאי. רמי כהן נקנס ב-4,000 שקלים על דבריו נגד השופטים

אדריאן הרבשטיין

בית הדין של איגוד הכדורסל הרחיק היום (שלישי) לארבעה חודשים את יו"ר עירוני נהריה ניסים אלפסי מפעילות בקבוצה ומחברות בהנהלת האיגוד וקנס אותו ב-5,000 שקלים בעקבות אירועי המשחק הראשון בסדרה בין קבוצתו להפועל אילת. כזכור במהלך הרבע הרביעי במשחק נכנס אלפסי אל הפרקט, לאחר שלא נשרקה עבירה על עודד ברנדווין במהלך קריטי, והתקרב בצורה מאיימת אל השופט גילי כהן תוך כדי שהוא משתמש במילים קשות. אלפסי פנה לאחר המשחק לשרת הספורט מירי רגב כדי להפסיק את משחקי הפלייאוף, וטען כי כהן אמר כי "ידאג לחסל את נהריה", אך הפעולות הללו לא מנעו ממנו להיות מורחק לתקופה ממושכת.

ניסים אלפסי, יו"ר עירוני נהריה. אדריאן הרבשטיין
ההתפרעות עלתה ביוקר. אלפסי/אדריאן הרבשטיין

מאמן עירוני נהריה, אריק אלפסי, שהורחק באותו מהלך, ונכנס גם כן לפרקט כשהוא משתמש במילים קשות כנגד כהן הורחק לחמישה שבועות על תנאי למשך שנתיים ונקנס ב-8,000 שקלים, אך יוכל לנהל את המשחק השלישי בסדרה בין הקבוצות. עירוני נהריה עצמה נקנסה ב-7,500 שקלים בעקבות התנהגות אוהדיה במשחק.

מי שעוד עמד לדין היום היה יו"ר הפועל תל אביב רמי כהן שנכנס לחדר השופטים בסיום המשחק הראשון נגד הפועל ירושלים ותקף מילולית את השופטים גם בחדרם וגם לאחר מכן בתקשורת. כהן נקנס ב-4,000 שקלים. הפועל תל אביב עמדה לדין על השלכת קונפטי במשחק השני בסדרה ונקנסה ב-3,000 שקלים ואילו הפועל ירושלים, שמיציע אוהדיה הושלך כפכף אל הפרקט במשחק השני, נקנסה ב-4,000 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully