וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול הודיעה על רכישתו של לוריס קאריוס, שוער מיינץ

השוער הגרמני בן ה-22 הפך לרכש השני של קלופ בקיץ אחרי שמאטיפ צורף מוקדם יותר, והמייטי רדס נפרדו מ-4.7 מיליון ליש"ט בתמורה. "כבוד גדול בשבילי להגיע למועדון כזה", אמר השוער

אחרי שסגרה את העברת ג'ואל מאטיפ כבר בינואר לקראת העונה הבאה, ליברפול ביצעה את הרכש השני שלה לקראת 2016/17. המייטי רדס הודיעו על רכישתו של השוער לוריס קאריוס ממיינץ אחרי שהוא השלים את הבדיקות הרפואיות ותמורת סכום מוערך של 4.7 מיליון ליש"ט. קאריוס צפוי להתחרות על אפודת השוער הראשון עם סימון מיניולה הבלגי.

לוריס קאריוס שוער מיינץ. GettyImages
עלה 4.7 מיליון ליש"ט. קאריוס/GettyImages

"זו תחושה טובה מאוד וזה כבוד גדול לשחק במועדון כמו ליברפול", אמר קאריוס בהודעה הרשמית, "יש לליברפול היסטוריה מיוחדת והאוהדים מדהימים כאן, אני מחכה כבר לשחק באנפילד. אני יודע הרבה על המועדון הזה כי צפיתי בטלוויזיה וראיתי אותם משחקים. כולם יודעים ומכירים את ההיסטוריה של המועדון. יש הרבה דברים בראש שלי כשאני חושב על המועדון הזה. דיברתי עם המנג'ר והייתה לי תחושה טובה לאחר מכן כי הוא אמר לי מה הוא רוצה לעשות עם המועדון והשחקנים. הייתה לי שיחה טובה איתו ולאחר מכן הייתי משוכנע שזו ההחלטה הנכונה".

קאריוס, ששיחק גם בנבחרת הצעירה של גרמניה, רשם 34 הופעות במדי מיינץ בעונה החולפת בבונדסליגה (כלומר, שיחק בכל אחד ממחזורי הליגה) ושמר על רשת נקייה בתשעה מהמשחקים כשהוא עוזר לקבוצה ממרכז גרמניה לסיים את העונה בצורה מצוינת במקום השישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully