וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ואי ברטון חתם בריינג'רס: "לא יכולתי לסרב להצעה"

אחרי שעלה עם ברנלי לפרמיירליג, הקשר בן ה-33 החליט לחתום בשורותיה של העולה החדשה לליגה הסקוטית: "אם לא הייתי משיב בחיוב, הייתי מצטער על כך כל חיי"

ג'ואי ברטון, קשר אנגלי. האתר הרשמי של ריינג'רס, אתר רשמי
מוכן לאתגר. ברטון/אתר רשמי, האתר הרשמי של ריינג'רס

הקשר האנגלי הבעייתי, ג'ואי ברטון בן ה-33, לא יזכה ליהנות מהפירות שקצר יחד עם קבוצתו בעונה החולפת, ברנלי, שסיימה במקום הראשון בצ'מפיונשיפ ועלתה באופן אוטומטי לפרמיירליג. ברטון, שעל פי דיווחים באנגליה זכה להצעה מברנלי לקראת העונה הבאה, החליט שלא להשיב בחיוב ובחר בקבוצה אחרת: ריינג'רס הסקוטית.

היום (שלישי) הודיעה הקבוצה הסקוטית, שעלתה העונה מהליגה השנייה בסקוטלנד לראשונה, על החתמתו של ברטון, שייצא בפעם השנייה מאנגליה אחרי ששיחק בעונת 2012/13 במארסיי.

"כשהגיעה ההזדמנות לשחק בריינג'רס פשוט לא יכולתי לסרב", אמר ברטון. "אני מודע למצב שבו הייתה הקבוצה בשנים האחרונות, אבל אני מוכן לאתגר. אני חושב שאם לא הייתי משיב בחיוב להצעה, הייתי מצטער על כך כל חיי".

ריינג'רס תהיה הקבוצה השישית בקריירה של ברטון, שרשם בעונה החולפת 38 הופעות בברנלי (37 בהרכב), ולא ראה אפילו כרטיס אדום אחד (תשעה צהובים). בנוסף, הוא כבש שלוש פעמים - מספר השערים הגבוה ביותר שכבש בעונה אחת מאז ששיחק בניוקאסל בעונת 2010/11 (כבש ארבעה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully