וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 42 דקות ב-26 החודשים האחרונים: פופאנה הודיע על פרישה

עצוב: מכה לקשר ליון, שתלה את הנעליים בגיל 25 אחרי שלא הצליח להתאושש מהפציעות. פופאנה היה חלק מהנבחרת הצעירה של צרפת ב-2011 עם גריזמן ולקאזט. נשיא ליון רמז: "גיידה עשוי להפוך למאמן דגול"

גיידה פופאנה קשר ליון. GettyImages
עצוב. פופאנה במדי ליון/GettyImages

עונה לא פשוטה על ליון. סגנית האלופה הצרפתית, שפתחה את העונה בצורה קשה וסיימה קמפיין מביש בשלב הבתים של ליגת האלופות במקום הרביעי, הצליחה להתאושש ותנסה לתקן בעונה הבאה בשלב הבתים של הצ'מפיונס. אחד השחקנים שלא ימשיכו בסגל של ברונו ג'נסיו הוא גיידה פופאנה, שהודיע היום (שלישי) על פרישה ממשחק פעיל.

הקשר תלה את הנעליים בגיל 25 בעקבות הפציעות הארוכות מהן הוא סבל כאשר ב-26 החודשים האחרונים הוא שיחק רק 42 דקות במצטבר. בשבועות האחרונים דווח כי פופאנה מאס בטיפולים הרפואיים ולכן יבחר לתלות את הנעליים, דיווחים אותם אישר נשיא המועדון, ז'אן מישל אולאס: "הוא היה יכול להיות שחקן גדול, אבל הוא לא שיחק כל כך הרבה זמן. אני לא יודע מה תהיה ההחלטה הסופית שלו בנוגע להמשך הקריירה, אבל הוא עשוי להפוך למאמן דגול", סיפר אמש.

פופאנה היה הקפטן של הנבחרת הצרפתית המבטיחה עד גיל 20 שכללה שמות כמו אנטואן גריזמן, אלכסנדר לקאזט, קאלידו קוליבאלי, קלמונט גרנייה, סדריק בקאמבו, פרנסיס קוקלן, טימותי קולודז'יצ'אק וגאל קוקטה. הקריירה של הקשר הייתה רצופה בפציעות קשות כאשר דווקא בפתיחת העונה היה נדמה כי הוא ישוב לעניינים. פופאנה התקשה להתאושש בצורה מספקת, ולכן הודיע על פרישה. עדיין לא ברור האם הוא יבחר להישאר בצוות המקצועי של ליון כפי שהבטיח אולאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully