וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: המרדף אחר בתו של אלגרי, העקיצה של דרייק לקליבלנד

סוכנויות הימורים באיטליה מציעות ללקוחות לנחש מי משחקני יובנטוס ייצא עם בתו של המאמן, הראפר במסר לאירווינג, מקגרגור יצטלם בעירום, לוחמת ה-MMA שתשחק עם ואן דאם וברשת ממשיכים ללעוג ללואי ואן חאל

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידאו: ברצלונה חוגגת זכייה בגביע

10:00: מי יזכה בבתו של מסמיליאנו אלגרי?

ולנטינה אלגרי, בתו של מאמן יובנטוס, מסמיליאנו אלגרי, הפכה לכוכבת רשת לאחר האליפות של הגברת הזקנה, לאחר שהעלתה מספר תמונות וסרטונים לרשת האינסטגרם. באחד הסרטונים נראית אלגרי שרה את שיר האליפות של יובנטוס, סרטון שגרף מאות אלפי צפיות. בימים האחרונים ולנטינה שוב עלתה לכותרות, לאחר שמספר סוכנויות הימורים מקומיות החליטו להציע את ההימור הבא: מי משחקני יובנטוס יהיה בן הזוג הבא של בתו של המאמן, שיצאה עם מספר כדורגלנים בעבר. היחס הנמוך ביותר הוא על פול פוגבה (1.65), כשאחריו ברשימה נמצא סימונה זאזה (2.50). אחרון ברשימה אמנם לא משחק ביובנטוס, אך לקבוצה אופציית רכישה עליו. מדובר בחלוץ סאסואולו, דומניקו ברארדי, שהיחס עליו עומד על 4.00.

09:31: התמונה שריגשה את ארגנטינה

מחזור הליגה האחרון בארגנטינה היה מרגש במיוחד עבור אוהדי ראסינג. חלוץ הקבוצה, דייגו מיליטו הוותיק, עלה על כר הדשא בפעם האחרונה, ורבים האוהדים שניסו להשיג כרטיס למשחקו האחרון של מיליטו. שניים מהאוהדים, שלא הצליחו להשיג כרטיס, ריגשו מדינה שלמה. אחד הילדים, שנאלץ להשתמש בקביים כדי ללכת, נתן קב אחד לחברו על מנת שיוכל להשתמש בו כדי לצפות באלילו משחק בפעם האחרונה.

09:22: לוחמת ה-MMA בדרך להוליווד

רונדה ראוזי לא לבד. גם הלוחמת פייג' ואנזאנט, גם כן מארגון UFC, בדרך לככב על מסכי הקולנוע. ואנזאנט, אחת מכוכבות "רוקדים עם כוכבים" האמריקאית, לוהקה לסרט הנקרא "קיקבוקסר" שבו ישחק גם ז'אן קלוד ואן דאם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בדרך להוליווד. ואנזאנט/מערכת וואלה!, צילום מסך

09:12: העקבים ממש לא מפריעים לה

08:55: ברשת ממשיכים ללעוג ללואי ואן חאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully