וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: קרלסן יגיע לטדי, ייפגש עם רוני לוי אחרי גמר גביע המדינה

24.5.2016 / 8:59

הנורבגי הקדים את בואו ארצה, במועדון טוענים כי בעירייה התקינו במות שלא על דעתם. נמשך המעקב אחר שחקני בית"ר ירושלים, גם קלאודימיר ברשימות. השחקנים הבטיחו: "שמים את התבוסה מאחורינו"

צילום מסך

המנהל המקצועי החדש של מכבי חיפה, טור כריסטיאן קרלסן, יגיע הערב (שלישי) לטדי כדי לצפות בגמר הגביע מול מכבי תל אביב ב-20:50. הנורבגי התכתב בימים האחרונים עם אוהדי מכבי חיפה באמצעות הרשתות החברתיות, והבטיח לעשות שינוי בקבוצה בעונה הבאה. קרלסן היה אמור להגיע לישראל רק בשבוע הבא, אך החליט להקדים את בואו ארצה.

רוני לוי תרגל אתמול את חן עזרא, יוסי בניון ושובל גוזלן בחלק הקדמי. לצדו של נטע לביא יפתחו רומאריו פירס ולודוביק אוברניאק. "ההפסד למכבי תל אביב היה מביש, אבל נשים את הכל מאחורינו ונעשה הכל כדי להביא גביע הערב", הבטיחו השחקנים.

מאמן מכבי חיפה רוני לוי עם הנשיא יעקב שחר והמנהל המקצועי תור-כריסטיאן קרלסן. מכבי חיפה, אתר רשמי
כבר משוחח עם האוהדים. קרלסן/אתר רשמי, מכבי חיפה

יונה יהב התקין במות בעיר למקרה שהקבוצה תזכה בגביע, אך גורמים במועדון סיפרו אתמול כי הדבר לא נעשה על דעתם. חלק מהם היו מעדיפים שהבמות לא יהיו מוכנות והחגיגות יהיו ספונטניות. קרלסן ייפגש בקרוב עם רוני לוי לגבי שחקנים זרים. על הפרק נמצאים מספר שחקנים מבית"ר ירושלים, בניהם עומר אצילי, שבמועדון ממתינים לבוררות בינו לבין אלי טביב, וכן ניקיטה רוקאביציה ודן אייבינדר.

במועדון עוקבים גם אחר מצבם של קלאודימיר פריירה וחסוס רואדה. "תהיה עסקה עם בית"ר הקיץ, אין ספק בזה", אמרו מקורבים למועדון. אלירן עטר מבוקש בבירה, מקורבים למועדון סיפרו שגם בני יהודה התעניינה לאחרונה בחלוץ.

עוד באותו נושא

מכבי חיפה - מכבי תל אביב: האוהדים קיללו, אליאל פרץ עשוי לפתוח

לכתבה המלאה

הרכבי הקבוצות

שופט: רועי ריינשרייבר
אצטדיון: טדי
קהל: 31000

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully