וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פניני: "רנדל וסמית'? אנחנו עושים עבודה טובה גם בלעדיהם"

24.5.2016 / 7:29

מכבי תל אביב מסופקת מהניצחון על הרצליה, אבל בעוד טבק מודאג משרשרת הפציעות, פניני אופטימי: "יכולים ללכת עד הסוף". אמבקווה על המצב: "פעם ראשונה שאני חווה דבר כזה"

one

לא מעט חששות היו במכבי תל אביב לקראת המשחק בהרצליה אמש (שני), זאת לאחר שהגיעו למשחק השני בסדרה בסגל דליל ופצוע - ללא בריאן רנדל, ריצ'רד הנדריקס ודווין סמית'. אולם הצהובים הצליחו לנצח בקלילות את בני הרצליה 51:68 ולעלות ליתרון 0:2 בסדרה.

מכבי תל אביב ניצחה 51:68 את בני הרצליה ועלתה ליתרון 0:2 ברבע הגמר: 13 לאמבקווה, 11 ליבזורי

ז'אן טבק: "דווין סמית'? הוא כרגע בסימן שאלה גדול מאוד"

טרבור אמבקווה שחקן מכבי תל אביב (אמצע) מול דרו קרופורד שחקן בני הרצליה. ניב אהרונסון
קל מהצפוי. אמבקווה/ניב אהרונסון

גיא פניני סיכם: "כמובן שהיו משחקים יותר יפים לעין מהמשחק הזה, אבל השגנו את המטרה. היה חשוב לנו לסיים את הסדרה אצלנו בבית ולשם אנחנו מכוונים". על ההבדלים בין המשחק הראשון בו התקשו הצהובים והמפגש השני בין הקבוצות אמר פניני: "כל משחק מתפתח שונה, אבל במשחק הזה שמרנו טוב והגענו טוב למשחק מהדקה הראשונה. אולי הכדורים נכנסו פחות, אבל עשינו את הריצה שלנו וידענו לשמור על ההפרש. במשחק הקודם נתנו להרצליה לחזור בכל פעם שהגדלנו את הפער".

כידוע, הקבוצה סובלת משורה של פציעות, והמאמן ז'אן טבק התייחס לזה אמש כשאמר ש"אני מקווה שהפציעות של יוגב אוחיון ואיתי שגב לא רציניות והם יחזרו מהר, אני מקווה שגם בריאן רנדל יחזור בקרוב. ריצ'רד הנדריקס מחלים ועדיין מסוכן לשחק איתו שני משחקים ברציפות. דווין סמית'? הסיפור שלו שונה וזה סימן שאלה גדול מאוד".

פניני אמר על הפצועים ש"סמית' ורנדל הם שחקנים שחשובים לנו, כולם יודעים את זה, אבל אנחנו משחקים חודשיים בלי סמית' ורנדל, ועושים עבודה בסדר גמור עד עתה. אני מקווה שהם יבריאו, אבל גם אם הם יהיו פצועים אני חושב שיש לנו את הכלים ללכת עד הסוף".

טרבור אמבקווה, שסיים עם 13 נקודות, הוסיף: "אני לא אגיד שהיה קל . אבל עשינו מה שרצינו ועבדנו לפי התוכנית. זה לא היה יפה אולי, אבל באנו במנטליות הנכונה ועשינו את העבודה. כל העונה אנחנו בסגל חסר ולמדנו להתעלות על זה. זו פעם ראשונה בקריירה שלי שאני חווה דבר כזה, שיש כל כך הרבה פציעות בעונה. זה בהחלט משהו מיוחד, אבל כמו שאמרתי למדנו להתמודד עם זה. אני מקווה שנדע להמשיך עם זה ולסיים את העבודה במשחק השלישי ולהגיע לפיינל פור".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ז'אן טבק מאמן מכבי תל אביב. ניב אהרונסון
סיבות לדאגה. טבק/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully