וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'אן טבק: "דווין סמית'? הוא כרגע בסימן שאלה גדול מאוד"

23.5.2016 / 23:33

מאמן הצהובים התייחס לכוכב הקבוצה ולפציעתו הטורדנית. לגבי הניצחון אמר: "גאה בשחקנים, הצגנו משחק הגנה מצוין". מיקי גורקה נשמע מתוסכל: "זה בהחלט המשחק המאכזב ביותר שלנו העונה"

one

מכבי תל אביב עשתה הערב (שני) צעד משמעותי לקראת חצי גמר הפלייאוף, לאחר ניצחון חוץ די קליל, 51:68 על בני הרצליה. הצהובים חסרו את בריאן רנדל, ריצ'רד הנדריקס ודווין סמית', אך נהנו ממשחק טוב של טרבור אמבקווה שקלע 13 נקודות וקטף תשעה ריבאונדים.

החניכים של ז'אן טבק הצליחו לעצור את הרצליה על 51 נקודות בלבד, והקרואטי נשמע מרוצה: "אני מאוד גאה בשחקנים שלי. הצגנו היום משחק הגנה מצוין.
הצלחנו לעצור את הקלעים שלהם בזכות משחק ההגנה וגרמנו להם להראות פחות טוב".

ז'אן טבק מאמן מכבי תל אביב. ניב אהרונסון
מודאג. טבק/ניב אהרונסון

המאמן התייחס גם לפציעות ולסגל החסר: "אתם נמצאים יותר זמן ממני במכבי. רוב הפציעות הן כאלו שחוזרות גם מהעונות הקודמות. זה רע ואנחנו לא אוהבים את זה, אבל למדנו להתמודד איתן. אני מקווה שהפציעות של יוגב אוחיון ואיתי שגב לא רציניות והם יחזרו מהר. אני מקווה שגם בריאן רנדל יחזור בקרוב. ריצ'רד הנדריקס מחלים ועדיין מסוכן לשחק איתו שני משחקים ברציפות, לכן הוא נח.
דווין סמית'? הסיפור שלו שונה וזה סימן שאלה גדול מאוד".

מאמן הקבוצה המפסידה, מיקי גורקה, ניסה להסביר את ההפסד: "זה לא סוד שהיינו בירידה. אחרי המשחק הראשון דווקא הרגשתי שחזרנו לעצמנו, אך המשחק היום היה המאכזב ביותר שלנו העונה בעיניי. פשוט לא שיחקנו, לא הנענו את הכדור, לא עשינו דברים שעשינו במשחק הראשון. שחקנים לא ביצעו את הדברים שרציתי שנעשה. לא הצלחנו להיכנס לאיזשהו קצב, אולי למעט הרבע השלישי. מאוד מאכזב לשחק משחק שני נגד מכבי, לעצור אותם על איזור ה-70 נקודות, ועדיין לא להצליח לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully