וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: איינטרכט פרנקפורט שרדה בבונדסליגה

הנשרים ניצחו 0:1 את נירנברג בחוץ והשלימו 1:2 בסיכום המפגשים בקרב ההישארות/עלייה ונשארו בליגה הבכירה. האריס ספרוביץ' כבש את השער היחיד (66), שחקני האורחת עלו עם חולצות של רוס

האריס ספרוביץ' שחקן איינטרכט פרנקפורט. רויטרס
ספרוביץ' חוגג את השער היקר/רויטרס

איינטרכט פרנקפורט הצליחה לשרוד הערב (שני) בבונדסליגה. הנשרים הצליחו לנצח 0:1 בחוץ את נירנברג בזכות שער של האריס ספרוביץ' בדקה ה-56 והשלימו ניצחון 1:2 בסיכום שני המפגשים אחרי שסיימו ב-1:1 במשחק הראשון שנערך בקומרצבנק ארנה בחמישי האחרון.

השער היחיד הגיע כאמור בדקה ה-66. מיאט גצינוביץ' נשלח לתוך הרחבה ומצד שמאל העביר מסירת רוחב שהשאירה את האריס ספרוביץ', שבעט מקרוב פנימה את ה-0:1 הכל כך חשוב הזה מבחינת הקבוצה של ניקו קובאץ'. מי שיצא אולי כמנצח הגדול ביותר מצמד המשחקים הללו הוא לא אחר מאשר מרקו רוס. בלם פרנקפורט הוותיק, שהתבשר כי הוא סובל מגידול סרטני ביום המשחק הראשון ובכל זאת שיחק ואף כבש שער עצמי, ראה את החברים שלו משאירים את המועדון בליגה. שחקני קבוצתו עלו לחימום כשהם לובשים את החולצות עם המספר 4 ועם שמו עליהן.

רוס עצמו עבר הבוקר ניתוח, שהוגדר כמוצלח בבית החולים בפרנקפורט על ידי מומחה לאורולוגיה. תוצאות הניתוח יתבררו רק בימים הקרובים ואז גם יוכלו לדעת אם רוס זקוק להמשך טיפולים ואילו טיפולים בדיוק יצטרך לעבור. "איינטרכט פרנקפורט מאחלת למרקו החלמה טובה ומהירה ורוצה להיות ביחד איתו בליגה", נמסר מהמועדון אחרי החגיגות.

אוהדי איינטרכט פרנקפורט. GettyImages
אוהדי פרנקפורט שנשארו לצפות במשחק באצטדיון הביתי/GettyImages
שחקני איינטרכט פרנקפורט עולים למשחק מול נירנברג עם חולצות של מרקו רוס. רויטרס
השחקנים עלו עם חולצות של מרקו רוס/רויטרס
אוהדי איינטרכט פרנקפורט. GettyImages
אוהדי פרנקפורט, שנשארו בעיר, בטירוף/GettyImages
שחקני איינטרכט פרנקפורט חוגגים. GettyImages
שחררו הרבה לחץ. שחקני פרנקפורט/GettyImages

שחקני פרנקפורט חוגגים בחדר ההלבשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully