וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל פוטר ממנצ'סטר יונייטד: "מאכזב שלא אשלים את התוכנית שלי"

המאמן ההולנדי לא ימשיך אצל השדים האדומים לאחר העונה המאכזבת: "חוויה מדהימה, תמיד רציתי לאמן באנגליה". בממלכה מדווחים: ז'וזה מוריניו ימונה רשמית לתפקיד לקראת סוף השבוע הקרוב

רויטרס

באופן רשמי וסופי: לואי ואן חאל לא יאמן את מנצ'סטר יונייטד בעונה הבאה. ההולנדי שנכשל להעפיל עם הקבוצה לשמינית גמר ליגת האלופות, וסיים רק במקום החמישי שמוליך לליגה האירופאית, משלם את המחיר. ההודעה פורסמה לאחר אינספור דיווחים שהחלו כבר במהלך העונה, והגיעו לשיאם היום (שני) בצהריים, על פיטוריו הקרבים של המנג'ר.

בהודעה רשמית, ואן חאל אמר לכלי התקשורת:
"היה לי הכבוד לאמן מועדון ענק כמו מנצ'סטר יונייטד. אני מאוד גאה שעזרתי למועדון לזכות בגביע האנגלי בפעם ה-12 בהיסטוריה. היתה לי הזכות לזכות ב-20 תארים במהלך הקריירה, אך אני בהחלט שמח שזכיתי בתואר המיוחד הזה.

"אני מאוד מאוכזב שלא אוכל להשלים את התוכנית בת השלוש שנים עליה דיברנו כאשר הגעתי. אני מאמין כי היסודות של המועדון נמצאים במקום טוב ויוכלו לקדם אותו בעתיד. תמיד רציתי לאמן באנגליה, זו הייתה חווייה מדהימה שעמדה בציפיות שלי".

"אני רוצה להגיד תודה לשחקנים ולאחל להם הצלחה בעונה הבאה. היה לי העונג לעבוד איתם, וזה היה מאוד מתגמל לראות שחקנים צעירים לוקחים את ההזדמנות בשתי ידיים ומשחקים בפרמיירליג. אני רוצה להודעות גם לבעלים על כך שנתנו לי את ההזדמנות לנהל מועדון נהדר".

לואי ואן חאל, מאמן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
"מאמין שהיסודות של המועדון במקום טוב". ואן חאל/GettyImages

ואן חאל ספג ביקורות רבות במהלך העונה על תפקוד הקבוצה והכדורגל ההגנתי שהציגה. נוסף על כך, הוא היה מעורב במספר תקריות עם שחקנים שלא אהבו את התנהלותו התוקפנית.

מי שצפוי להיכנס לנעליו של ואן חאל בעונה הבאה הוא ז'וזה מוריניו, המאמן הפורטוגלי שפוטר בתחילת העונה החולפת מצ'לסי וצפוי להדריך את השדים האדומים, כאשר אחד המועמדים הבולטים להתאחד עם מוריניו ביונייטד הוא לא אחר מאשר זלאטן איברהימוביץ' חלוצה הנפלא של פריס סן ז'רמן. באנגליה מדווחים שסוכנו של מוריניו, ז'ורזה מנדש, ייפגש עם ראשי יונייטד כבר מחר, וכי 'המיוחד' ימונה לתפקיד לקראת סוף השבוע.

מה שהאוהדים האדומים פחות יאהבו לשמוע הוא שכוכב העבר של יונייטד ריאן גיגס, ששימש העונה כעוזרו של ואן חאל ואף הוזכר בשלב מסוים כמועמד להחליף אותו, אולי יעזוב גם הוא את המועדון לאחר פיטוריו של ההולנדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully