וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתירה: דני פרידמן לא הצליח להשיג את הקריטריון לריו

החותר הישראלי סיים במקום החמישי בחצי הגמר של תחרות המבחן בשוויץ ולא יתחרה במשחקים האולימפיים. פרידמן המאוכזב אמר עם דמעות בעיניים: "אכזבה ומכה גדולה עבורי, אצטרך להתאושש"

דני פרידמן חותר ישראל. מרכז דניאל לחתירה, מערכת וואלה! NEWS
יום עצוב בשבילו. פרידמן/מערכת וואלה! NEWS, מרכז דניאל לחתירה

אכזבה גדולה לחותר הישראלי דני פרידמן, שלא צלח היום (שני) את מבחני הקריטריון בשוויץ ולא ישתתף במשחקים האולימפיים בריו בקיץ הקרוב. פרידמן, המדורג עשירי בעולם, היה צריך לסיים את מבחני הקריטריון בין שלושת הראשונים, על מנת לזכות בכרטיס הנכסף לריו.

הוא הצליח להעפיל לשלב חצי הגמר, אך חצה בו את קו סיום 2,000 המטרים במקום החמישי בלבד, בזמן לא מספק של 7:15.02 דקות, והודח מהתחרות. הבלגי הנס אוברנו ניצח את המקצה, ויחד איתו עלו לגמר האלוף הרוסי הצעיר (20) אנדרי פוטופקין, וההפתעה הגדולה של התחרות, ריס גרנט מאוסטרליה.

עבור פרידמן, המתכונן כבר שנים ארוכות למבחן הזה, זוהי אכזבה מרה וקשה לעיכול. הוא ישוב בימים הקרובים להתאמן במרכז דניאל לחתירה בתל אביב, לקראת אליפות ישראל בחתירה שתיערך במקום בחודש הבא. עם דמעות בעיניים, אמר האלוף הישראלי בתום התחרות היום: "אכזבה, מכה גדולה עבורי, אצטרך זמן להתאושש. תודה גדולה לכל מי שאיתי לאורך כל הדרך, לחברים, למשפחה ולספורטאים בענף הכל כך מיוחד הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully