וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגל איטליה ליורו: דה רוסי בפנים, ג'ובינקו לא זומן

אנטוניו קונטה זימן סגל מורחב של 30 שחקנים לקראת הטורניר בצרפת, ממנו יצטרך לנפות שבעה. קשרה הוותיק של רומא זומן במקום וראטי ומרקיזיו הפצועים. שחקן העונה ב-MLS נותר בחוץ

דני וולבק שחקן אנגליה מול דניאלה דה רוסי שחקן איטליה. GettyImages
ינהיג את הקישור של האזורי. דה רוסי/GettyImages

אנטוניו קונטה, מאמן נבחרת איטליה, פרסם היום (שני) סגל מורחב של 30 שחקנים לקראת היורו בצרפת. הסגל הזה אינו סופי, שכן קונטה יכול לכלול רק 23 שחקנים בסגל שלו ויצטרך לנפות שבעה שחקנים לפני פתיחת הטורניר.

קונטה ייאלץ להסתדר עם מרכז שדה חסר בלי מרקו וראטי וקלאודיו מרקיזיו הפצועים. מי שכן זומן הוא דניאל דה רוסי, ששיחק בשני משחקים בלבד במוקדמות והתחזית הייתה שהוא לא ייכלל בסגל אך הפציעה של מרקו וראטי סללה את דרכו לסגל האזורי. מי שבולט בהיעדרו מהסגל הוא סבסטיאן ג'ובינקו, כוכב טורונטו שנבחר בעונה החולפת לשחקן העונה ב-MLS.

הסגל המלא:

שוערים: ג'אנלואיג'י בופון, סלבטורה סיריגו, פדריקו מרקטי

הגנה: דוידה אסטורי, לאונרדו בונוצ'י, אנדראה ברצאלי, מתאו דרמיאן, מתיאה דה שיליו, ג'יורג'יו קייליני, אנג'לו אוגבונה, דניאלה רוגאני, דוידה זאפאקוסטה.

קישור: מרקו בנאסי, ג'אקומו בונאבנטורה, דניאלה דה רוסי, אלסנדרו פלורנצי, עמנואלה ג'אקריני, ז'ורז'יניו, ריקרדו מונטליביו, טיאגו מוטה, מרקו פארולו, סטפנו סטורארו, אנטוניו קנדרבה.

התקפה: אדר, צ'ירו אימוביליה, לורנצו אינסינייה, גרציאנו פלה, סימונה זאזה, פדריקו ברנארדסקי, סטפן אל שעראווי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully