וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תובע ההתאחדות פנה ליועץ המשפטי בשאלת העמדת יוסי בניון לדין

23.5.2016 / 13:40

ניר רשף ביקש את חוות דעתו של עורך הדין אפרים ברק בנוגע לעימות בין שחקן מכבי חיפה לאוהד מכבי תל אביב ביציע במהלך המשחק בשבת האחרונה. הסיכוי להעמדה לדין: נמוך יחסית

ניב אהרונסון

תובע ההתאחדות לכדורגל, עורך הדין ניר רשף, פנה אל היועץ המשפטי של ההתאחדות עורך הדין אפרים ברק על מנת שזה יחווה את דעתו בנוגע לעימות בשבת האחרונה בין קפטן מכבי חיפה יוסי בניון לבין אוהד של מכבי תל אביב ביציע במהלך המשחק בין שתי הקבוצות.

כפי שפורסם אתמול (ראשון) בוואלה! ספורט, הנושא נמצא בבחינת המחלקה המשפטית של ההתאחדות לכדורגל, שבוחנת האם יש מקום להעמיד לדין משמעתי את בניון. בכל מקרה, החלטה בעניין לא תתקבל לפני גמר גביע המדינה מחר, כך שגם אם יוחלט להעמיד את בניון לדין, זה לא ימנע ממנו להשתתף במשחק.

גורמים בהתאחדות העריכו היום כי הסיכוי לכך שבניון יעמוד לדין אינו גבוה, משתי סיבות עיקריות. הראשונה היא שהאירוע לא היה בשדה המשחק, אלא ביציע. השנייה, שהאירוע לא צולם במלואו במצלמות הטלוויזיה, אלא רק על ידי אנשים שהיו בקרבת מקום והפיצו את הווידאו ברשתות החברתיות. על פי התקנה החדשה, תובע ההתאחדות לכדורגל רשאי להעמיד לדין משמעתי שחקן כדורגל גם אם השופט לא הוציא לו כרטיס אדום ובתנאי שהוא נקלט במצלמות הטלוויזיה עובר עבירה בתחומי המשחק. למרות כל זאת, הנושא נמצא כעת אצל היועץ המשפטי, שימסור את המלצותיו בהמשך השבוע.

קפטן מכבי חיפה יוסי בניון. ניב אהרונסון
יעמוד לדין בכל זאת? בניון/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully