וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות השמועות: אלכסיס סאנצ'ס צפוי להישאר בארסנל בעונה הבאה

הצ'יליאני הביע את תסכולו מחוסר היכולת של התותחנים להיאבק על תארים והלחיץ את האוהדים, אך כיכב בהצגת התלבושות החדשות ואף לבש חולצה עם הספרה שבע. זמוראנו: "הוא מפתח את האושר מחדש"

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: תקציר הניצחון של ארסנל על אסטון וילה

ארסנל הציגה היום (שני) את התלבושת החדשה איתה תשחק בעונה הבאה וסיפקה רמז משמח מאוד עבור אוהדיה. מי שכיכב בהצגת התלבושת, שתהיה הגירסה השלישית של מדי התותחנים מאז חתמה הקבוצה על הסכם עם 'פומה', הוא אלכסיס סאנצ'ס. משמעות הדבר, כנראה, היא שהצ'יליאני ימשיך בארסנל עונה נוספת חרף השמועות כי הוא לא מרוצה ומעוניין לעזוב.

בשבועות האחרונים דווח באנגליה שסאנצ'ס, שתרם העונה 17 שערים ותשעה בישולים בכל המסגרות, מתוסכל במועדון עקב חוסר יכולתו להתמודד על תארים. השחקן שהגיע מברצלונה לפני שנתיים תמורת 35 מיליון יורו אף הביע את רגשותיו כלפי הקבוצה במהלך ניצחונה על נוריץ' בתחילת החודש, כשירד ישירות לחדר ההלבשה לאחר שהוחלף, התעלם מארסן ונגר והגדיל לעשות כאשר עזב את האיצטדיון.

שחקן ארסנל אלכסיס סאנצ'ס חוגג. רויטרס
ימשיך לחגוג עם התותחנים? סאנצ'ס/רויטרס

מוקדם יותר העונה אמר: "אם נעלה על המגרש עם רעב להיות אלופים, לזכות בתארים, אנחנו מסוגלים לעשות דברים גדולים. יש לנו שחקנים מצויינים, אני מתאמן איתם כל יום ויודע שהם רוצים לנצח, אבל חסר רעב. ההרגשה שאנחנו כבר מוליכים 0:1 כאשר המשחק מתחיל".

שחקן העבר ובן ארצו של אלכסיס, איבן זאמורנו, הרגיע את אוהדי התותחנים לפני מספר ימים. "אני חושב שהוא מפתח את האושר שלו מחדש", אמר, וכעת הצגת התלבושות סיפקה להם זריקת הרגעה נוספת, בעיקר בשל העובדה שבמהלכה לבש סאנצ'ס חולצה עם הספרה שבע, בניגוד למספר 17 שהתנוסס על גבו מאז הגיע לקבוצה.

בנוסף לאלכסיס, גם נאצ'ו מונריאל, הקטור ביירין ואוליבייה ז'ירו דגמנו את המדים החדשים. "'פומה' עשתה עבודה נהדרת", אמר הצרפתי, "הם עיצבו חולצה שמושפעת מתלבושת הבית הקלאסית שלנו ומשלבת נגיעות מודרניות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully