וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: שחקן גנואה נחקר בחשד לקשר עם המאפיה והטיית משחקים

"לה רפובליקה" מדווח שארמנדו איצו (24) הוא אחד משלושה שחקנים שנחקרים בחשד למכירת משחקים בסרייה ב' בעונת 2013/14. עשרה אנשים נוספים נעצרו בפרשה שמסעירה את איטליה

פרשות מכירות המשחקים לא עוזבת את איטליה והיום (שני) מתפרסמת ידיעה לפיה עשרה אנשים נעצרו בשל חשדות להטיות משחקים בליגה השנייה, כאשר ארמנדו איצו, בלמה של גנואה מהליגה הבכירה ונבחרת איטליה לשעבר, נמצא תחת חקירה בשל קשר עם המאפיה האיטלקית.

ארמנדו איצו שחקן גנואה. GettyImages
הסתבך בגדול. איצו/GettyImages

"לה רפובליקה" מדווח שמשטרת נאפולי עצרה עשרה אנשים הבוקר, זאת בעקבות חקירה מתמשכת על פעילות חריגה של הימורים במשחקי הליגה השנייה. המשטרה גילתה בחקירתה שמשחקים מעונת 2013/14 הוטו על ידי קבוצת חברי מאפיה שנקראת "ונטלה גראסי". בנוסף לאיצו, נחקרים במשטרה גם פרנצ'סקו מילסי ולוקה פיני שחקן העבר. שלושת השחקנים הללו חשודים בקשרים עם המאפיה וניסיון להטיית שני משחקים.

המשחק הראשון שנחקר היה בין אבלינו למודנה ב-17 במרץ 2014 והשני היה בין אבלינו לרג'ינה ב-25 במאי בסוף אותה שנה. ארמנדו איצו עבר מגנואה לאבלינו בקיץ 2014 אחרי שעזר לקבוצה מקמפניה לסיים את העונה במקום ה-11. כעת, אם החשדות יתבררו כנכונים, איצו עלול למצוא את עצמו מאחורי סורג ובריח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully