וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלחץ מתחיל בקליבלנד? טיירון לו לוקח אחריות, לברון ג'יימס עוקץ

אחרי ההפסד הראשון בפלייאוף, המאמן הודה: "הייתי צריך לסמן יותר מהלכים ללברון, זו אשמתי". לברון הגיב: "תהיה לנו תכנית טובה יותר למשחק 4". דנטה ג'ונס הושעה, דווין קייסי נקנס

עריכת וידאו: מרום שפיצר

אחרי משחק מספר 3 הסוער בגמר המערב, תשומת הלב של חובבי ה-NBA תחזור הלילה (בין שני לשלישי) לטורונטו, שם ייערך המשחק הרביעי בגמר המזרח ובו הראפטורס ינסו להשיג ניצחון שני ברציפות על אלופת המזרח קליבלנד ולהשוות את הסדרה ל-2:2.

הליגה הודיעה הלילה שמאמן טורונטו, דוויין קייסי, נקנס ב-25 אלף דולר בשל הביקורת שהעביר על השופטים, בעוד הגארד של קליבלנד, דנטה ג'ונס, הושעה ממשחק אחד לאחר שהכה את ביסמק ביומבו במפשעה במהלך האחרון של המשחק וגרם לו להתקפל בכאבים. ג'ונס ייעדר ממשחק 4.

במשחק הקודם, הקאבס הובסו 99:84 במה שהיה הפסדם הראשון בפלייאוף אחרי עשרה ניצחונות רצופים. המאמן טיירון לו, שעד כה גרף לא מעט מחמאות במהלך הפוסטסיזן, כולל מדיוויד בלאט, הודה כי הוא טעה בניהול המשחק שלו, בעיקר ביחס ללברון ג'יימס, שנבלם על 24 נקודות ולקח 17 זריקות: "אני חושב שהייתי צריך לסמן יותר מהלכים ללברון, כדי שהוא יהיה דומיננטי יותר", אמר לו לקראת המשחק הלילה, "המשכנו להריץ מהלכים שעבדו לאורך הסדרה, בידיעה שקיירי וקווין לאב יכולים להתחמם בכל רגע. אבל הייתי צריך לשים את הכדור בידיים של לברון קצת יותר ולתת לו ליצור דברים ולמשוך דאבל טים. זו הייתה אשמתי".

לו הוסיף: "אני צריך לעשות עבודה טובה יותר ולשים את השחקנים בעמדות בהן הם יוכלו לקבל בידודים ולהיות פרודוקטיביים יותר. לא הבאנו את לברון מספיק לפוסט כמו שעשינו עד עכשיו ולא השגנו זריקות קלות לשלוש. גם זה עליי".

לברון ג'יימס טיירון לו, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
הכדור יחזור ללברון?/GettyImages

לברון עצמו אמר: "מן הסתם, אני יוזם פחות התקפות ולא נוגע כל כך הרבה בכדור. עם קיירי, שמריץ את ההתקפה ועם מת'יו דלבדובה שנכנס למשחק, הכדור נלקח מהידיים שלי קצת יותר. אני בסדר עם זה. אבל יש רגעים בהם לחלק מהחבר'ה לא ממש הולך ואז אולי תתנו לי לראות אם לי כן הולך טוב. במשחק האחרון, זה פשוט לא קרה ולא קיבלתי את האפשרות הזו. תהיה לנו תכנית משחק טובה יותר למשחק 4".

לברון המשיך: "אסור לנו לאבד ביטחון בשחקנים כמו קיירי וקווין. הם עזרו לנו להגיע עד לכאן ואנחנו מבינים שכדי לנצח כל ערב, אנחנו צריכים ששניהם ישחקו טוב. זה לא אומר שהכדור ייכנס תמיד, אבל אי אפשר להפסיק לשחק עליהם רק כי הכדור לא נכנס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully