וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: טרגדיה בארגנטינה, שחזור הפלופ של לברון ג'יימס

שחקן בן 24 מליגת חובבים מת בעקבות ברכייה שספג לראשו, חיקוי הנפילה הכי מדוברת ב-NBA, גילברט ארינאס נותן טיפ הימורים מצחיק. וגם: הקבוצה שניצחה 1:44, קבוצת הנשים שחגגה גביע בעירום, הריקוד של דוראנט

רויטרס

בווידאו: מיקאל פארב סופג ברכייה לראשו

18:57: שיא גינס נשבר - 45 שערים במשחק אחד

בשקט בשקט, שיא גינס מרשים למדי נשבר, וסביר להניח שכלל לא שמתם לב לכך. הלילה, במסגרת הליגה השלישית באקוואדור, אירחה פלילאו את אינדי נייטיב לעוד משחק, שבסופו של דבר נכנס לספרי ההיסטוריה של הכדורגל העולמי, לאחר שפלילאו המקומית ניצחה את יריבתה 1:44 (!), לעיני כ-300 צופים נלהבים. פרט לשוער, כל שחקניה של פלילאו כבשו, כשהכובש המצטיין היה חלוץ הקבוצה שסיים עם 18 שערים. 24 שערים אגב נכבשו במחצית הראשונה ו-20 בשנייה.

17:48: זלאטן איברהימוביץ' מציל את כריסטיאנו רונאלדו ואת גארת' בייל מדאעש

13:53: בוזגלו פותח מותג חדש - MB11

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתחרה ב-EZ7. בוזלגו/מערכת וואלה!, צילום מסך

10:37: טרגדיה בארגנטינה - שחקן ספג ברכייה לראש ומת

מיקאל פארב, שחקן בן 24 מליגת חובבים בארגנטינה, הלך לעולמו לאחר משחק בשל מכה שספג במהלכו. בסרטון מהמשחק ניתן לראות את פארב נכנס לתיקול עם שחקן יריב וסופג מכה בראשו מהברך של אותו שחקן. פארב קם, מתווכח עם שחקן אחר וזה דוחף אותו, כאשר לאחר מכן, פארב צונח לכר הדשא. הוא נלקח לבית החולים ושם נקבע מותו.

10:28: פתיח טרים מראה לשופט הרביעי את השער של ורדי באייפון

אנגליה ניצחה 1:2 את טורקיה במשחק ידידות כשאת השער הראשון כובש הארי קיין. המאמן הטורקי היה משוכנע שחלוץ טוטנהאם הבקיע מעמדת נבדל ולא בחל באמצעים על מנת לנסות להוכיח את טענתו.

10:21: הטיפ המצחיק של גילברט ארינאס

שחקן ה-NBA לשעבר פרסם באינסטגרם טיפ למהמרים לקראת המשחק שנערך הלילה בין גולדן סטייט לאוקלהומה, וסיכם במילים: "אני אני טועה, למה לעזאזל אתם לוקחים עצה מבנאדם שהביא אקדח לעבודה (ברור שאני אדיוט) חה חה חה".

10:08: המאמן שפוטר דרך הפייסבוק, על ידי ראש העיר

ניקולס רובו, ראש העיר של טימיסוארה הרומנית, פרסם בעמוד הפייסבוק הרשמי של העיר הודעה לפיה מאמן פולי טימיסוארה, פיטר גריגוראס, פוטר. "כשאין תוצאות, הראשון ללכת הוא המאמן", כתב.

10:01: הריקוד של דוראנט ושחקני OKC

09:53: קבוצת הנשים שחגגה עם הגביע בעירום

09:46: החיקוי הקורע של הפלופ של לברון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully