וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "מאמין שנראה קבוצה אחרת בגמר"

23.5.2016 / 11:30

מכבי חיפה ומכבי תל אביב ערכו מסיבת עיתונאים לקראת גמר הגביע (שלישי, 21:00, ערוץ 5). מאמן הירוקים התייחס לתבוסה בליגה: "מתנצל בפני הקהל שלנו". כתובות נאצה רוססו על משרדי המועדון. בוס: "הגעתי כדי לזכות בתארים", גרסיה: "לא יכול להגיד במאה אחוז שאשאר"

רוני לוי ופטר בוס/יוסי ציפקיס

יומיים בלבד חלפו מאז הפיאסקו ביניהן בליגה וה-0:6 שלא עזר לצהובים לשמור על תואר האליפות שלהם, מכבי תל אביב ומכבי חיפה ערכו היום מסיבת עיתונאים לקראת גמר הגביע המסקרן שייערך מחר (שלישי) באצטדיון טדי. בחיפה התעסקו מאז המשחק בעיקר בתקרית בניון ומלבד המאבק על התואר, ינסו לשפר את כבודם אחרי מופע האימים שלהם ביום שבת. מכבי תל אביב שאיבדה את תואר האליפות שלה, תקווה להציג את היכולת שלה משבת ובעיקר בונה על ערן זהבי שכבש שלושער במשחק הזה.

גביע המדינה בכדורגל. יוסי ציפקיס
הגביע מוצג/יוסי ציפקיס

רוני לוי, מאמן מכבי חיפה התייחס למשחק הצפוי ואמר: "זו הזדמנות טובה בשבילי לפנות לקהל שלנו ולומר שאנחנו מתנצלים בפניהם על ההופעה שנתנו בשבת. אין סיבה שניראה ככה גם עם חיסור של תשעה שחקנים וגם אם המשחק לא היה חשוב לנו. כמובן שהמשחק הזה הוא שונה לגמרי ונעשה את המקסימום כדי להחזיר את הגאווה". אגב, אלמונים ריססו הלילה כתובות נאצה במשרדי המועדון: "לא נשכח, לא נסלח".

לוי דיבר על התבוסה בשבת: "אנחנו לא מדברים על נקמות. אנחנו יודעים שמצפה לנו יריבה חזקה במיוחד ואנחנו מתרכזים בעצמנו. יש לי את המסקנות שלי והמחשבות שלי אבל אני מתרכז במשחק הבא ואת המסקנות שלנו נשמור לעצמנו וזה מה שחשוב כרגע. אנחנו נבוא מרוכזים ומוכנים ובטוח שנראה מכבי חיפה אחרת. אם מכבי חיפה תיקח את הגביע, יוסי בניון יהיה זה שיניף אותו. נבוא להילחם".

"אם מסתכלים על הקבוצה שלנו, עם כל האכזבה מהמשחק האחרון, בחודשים האחרונים הקבוצה משחקת טוב מאוד ורמת השחקנים היא טובה בהרבה ממה שהיה בתחילת השנה. גם התוצאות טובות יותר והמשחק בשבת לא משקף את מה שהיה בתקופה האחרונה".

דקל קינן התייחס לתבוסה בשבת מול הצהובים: "מי שחושב שמשחק כזה עובר לידינו טועה. אני מקווה שמחר נוכל להביא תואר למועדון ולהשכיח את התבוסה. כשאתה מגיע לגמר גביע אז גם ככה יש לך מוטיבציה גבוהה. אנחנו מספיק בוגרים כדי לדעת להתמודד עם הלחץ, לא רוצים לפספס את התואר שבו לא זכינו 18 שנה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
קרלוס גרסיה פטר בוס רוני לוי דקל קינן במסע"ת לקראת גמר הגביע. יוסי ציפקיס
פטר בוס ורוני לוי במסע"ת/יוסי ציפקיס

גם פטר בוס התייחס למשחק בשבת: "אני חושב שיהיה משחק שונה לחלוטין. זה גמר גביע, הכול או כלום ואנחנו צריכים להתכונן ולהציג את אותה גישה שהצגנו בבלומפילד. כשאתה מאמן קבוצה כמו מכבי תל אביב, אתה מגיע כדי לזכות בתארים. איבדנו תואר אחד והגביע חשוב מאוד. לפעמים כדורגל זה פשוט, צריך להבקיע שערים כדי לנצח".

על השמועות לגבי עתידו: "השמועות האלו מפריעות ואשמח אם יפסיקו לכתוב עליהן". על איבוד האליפות: "לא איבדנו את האליפות מול מכבי חיפה, הפסדנו אותה במשחקים שלפני כן, אבל אנחנו חייבים להתאפס ולהגיע מוכנים לגמר הגביע".

שחקן מכבי חיפה דקל קינן ושחקן מכבי תל אביב קרלוס גרסיה עם הגביע. יוסי ציפקיס
משחקו האחרון בצהוב? קרלוס גרסיה עם דקל קינן/יוסי ציפקיס

קרלוס גרסיה: "כמו שבוס אמר, עשינו ארבע תוצאות תיקו רצופות לפני חיפה וזה מה שעלה לנו באליפות. כשחקן מקצועי אתה כואב את הפסד האליפות, הגביע חשוב עבור המועדון והאוהדים שלנו. ברגע שהשופט שרק לסיום בשבת, כבר חשבנו על הגביע. אני חושב שמכבי חיפה היא אחת הקבוצות הטובות בליגה, יש לה שחקנים טובים מאוד ויהיה קשה".

קרלוס התייחס לעתידו ואמר: "בכל אחד משלושת חלונות ההעברות הקודמים הייתי מחוץ למועדון. מה שאני יודע היום זה שיש לי חוזה במכבי תל אביב. אני מאוד שמח פה, אני אוהב את המועדון ואת המדינה. לא יכול להגיד במאה אחוז שאשאר, אבל אני רוצה לסיים את הקריירה שלי פה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully