וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לימונד: "במשחק הראשון גנבו אותנו". רובינסון בספק למשחק הבא

23.5.2016 / 7:00

אחרי שיא הקריירה, כוכב הניצחון של הפועל ת"א לא שוכח את ההפסד האכזרי בארנה. הגארד האמריקאי סובל מחבלה בבירכו. רמי כהן יעמוד לדין בעקבות דבריו לאחר המשחק הראשון. דניאל איידן סחט מחמאות, אוהדי האלופה התגרו ברמי כהן

one

הפועל תל אביב גברה אמש (ראשון) 85:87 על הפועל ירושלים במשחק מספר 2 ברבע גמר הפלייאוף והשוותה את הסדרה בין הקבוצות ל-1:1. הקבוצה של שרון אברהמי שלטה בהתמודדות מהפתיחה, ויצרה יתרון מבטיח של 18 נקודות במהלך הרבע הרביעי, אלא שאז האלופה רשמה קאמבק מרשים עם ריצת 2:20 ולרגע נדמה היה כאילו סיפור המשחק הקודם בין הקבוצות יחזור על עצמו. אלא שבמהלך האחרון של המשחק, הצליח רביב לימונד לחדור לסל ולנצח עבור המארחים. לימונד סיים את המשחק עם 27 נקודות, שיא קריירה בישראל, תשע שנים אחרי שקבע את שיאו הקודם (26 נקודות).

נייט רובינסון נמצא בספק למשחק הבא. במהלך הרבע השלישי ספג הגארד מכה ברגלו, ירד לטיפול בחדר ההלבשה וחזר לשחק בדקות הסיום. הוא סובל מחבלה בבירכו ובמועדון יעשו מאמצים על מנת להכשירו להתמודדות הבאה. יו"ר הפועל תל אביב רמי כהן יעמוד בפני ועדת משמעת מחר בשעה 17:00. זאת בגין דו"ח השופטים מסיום המשחק הראשון בסדרה. גם שתי הקבוצות יעמדו לדין בעקבות זריקת קונפטי של אוהדי המארחת וזריקת כפכף מצד אוהדי האורחת במהלך הרבע השני.

"השקענו הרבה מאמץ לאורך כל המשחק וברבע השלישי נתנו את כל מה שהיה לנו", הוא אמר בסיום, "ברבע הרביעי הם היו במומנטום והיה צפוי שתהיה להם ריצה. אני שמח שעמדנו בגל הזה והורדנו את הקוף מהגב שלנו אחת ולתמיד. המשחק הזה כבר נגמר. צריך לחשוב הלאה ולשים את זה מאחורינו. במשחק הראשון גנבו אותנו, במשחק הזה ניצחנו ואין ספק שלא נוכל לנצח בקלות את המשחקים הבאים. היינו צריכים להיות עכשיו ב-0:2, אבל אנחנו ב-1:1, חושבים קדימה, להגיע למשחק הבא בירושלים ולשחק את המשחק שלנו".

לימונד/ברני ארדוב

על שיא הקריירה והיכולת הנהדרת שלו הוסיף לימונד: "הרגשתי שאני נותן למשחק לבוא אליי, לא כפיתי שום דבר. היו לי זריקות יחסית טובות ואני חושב שזה החוזק שלנו כקבוצה. יש לנו מספיק כישרון כדי לעשות נקודות, היום זה אני, מחר זה מישהו אחר".

בהפועל תל אביב פרגנו לדניאל איידן, שרשם משחק טוב עם 8 נקודות ו-7 ריבאונדים ב-26 דקות. "המהלך של הבאתו באמצע העונה הוא פשוט גאוני", סיפרו אמש בקבוצה. הסנטר, שיחגוג בסוף השבוע הקרוב את יום הולדתו ה-27, לא שיחק במשך שנה בגלל פציעה קשה בגב והחל בשיקום במדי האדומים בחודש נובמבר. הוא היה במגעים על חוזה עד לסיומה של העונה הבאה, אך לבסוף חתם רק עד לסוף העונה הנוכחית. מאז הגעתו, איידן השתפר ולאחרונה תפס את מקומו ברוטציה של רוברט רות'בארט, שנמצא בתקופה פחות טובה ושיחק אתמול רק שתי דקות.

מלבד המשמעות הספורטיבית של הניצחון, בקבוצה היו מאושרים מכך שיארחו ביום ראשון הבא את משחק מספר 4 בסדרה ויעניקו לאוהדים שלהם משחק ביתי נוסף. ההכנסה של האדומים מהמשחק, בו כמות האבטחה היא פחותה ממשחקי הדרבי וממשחקים ביתיים נגד הפועל חולון, עמדה על 100 אלף שקלים.

בסיום המשחק קיללו אוהדי הפועל ירושלים את נייט רובינסון ואחד מהם אף התעמת עם כוחות האבטחה, אך לא נעצר. הקהל האורח אף קילל את יו"ר האדומים רמי כהן, שבא בטענות קשות לשיפוט בסיום המשחק הקודם בין הקבוצות. אוהדים של ירושלים הוציאו ממחטות ושטרות כסף כדי להתריס כנגד כהן, שבתגובה חייך לעברם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully