וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהמי: "רביב לימונד יש אחד", פרנקו: "הסטירה הזו הגיעה לנו"

הפועל ת"א חגגה את הניצחון הדרמטי ("אף אחד לא נתן לנו סיכוי בסדרה הזאת"), כספי החמיא לאיידן. מאמן ירושלים כועס: "לא באנו בגישה של פלייאוף", עימות בין אוהדי האלופה והמאבטחים

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הסדרה הנפלאה בין הפועל תל אביב והפועל ירושלים סיפקה דרמה נוספת הערב (ראשון), בסיומה ניצחה קבוצתו של שרון אברהמי 85:87 ואיזנה את רבע הגמר ל-1:1. רביב לימונד היה גיבור הערב עם 27 נקודות (שיא קריירה), כולל סל ניצחון שתי שניות לסיום. חבריו כבר הצליחו לאבד יתרון בן 19 נקודות, אך חגגו בסופו של דבר וביום חמישי ינסו לעשות צעד אל עבר סנסציה גדולה כשיתארחו בארנה למשחק מספר 3.

עם תום המשחק עשה נייט רובינסון (9 נקודות) את דרכו לחדר ההלבשה לקול קללות מצד אוהדי הפועל ירושלים, שקיללו גם את רמי כהן, וקראו ליו"ר "בכיין". כוחות האבטחה מיהרו לאיזור, ובין הצדדים נרשם עימות קטן שהסתיים במהרה. כמו כן, במהלך המשחק אחד האוהדים זרק לפרקט כפכף, נעצר, והוצא מהאולם לפני ששוחרר.

"אנחנו משחקים מול קבוצה ששחקן אחד שלה שווה כמו כל התקציב שלנו", אמר שרון אברהמי בסיום. "הם הביסו כל קבוצה בשלושת החודשים האחרונים, ואני מקווה שנקבל את הקרדיט שמגיע לנו על הניצחון. ראיתם שנייט רובינסון וג'ף אלן היו עם ארבע עבירות, והחמישייה ששיחקה על המגרש הוכיחה שצריכים להיות שלושה זרים בליגה הזאת. תמיר בלאט רקד על המגרש, קלע שלשות, כל מילה עליו מיותרת, דניאל איידן שנה לא שיחק כדורסל, ורביב לימונד יש אחד. מי שיהיה טוב ישחק. דניאל היה טוב במשחק שעבר, הוא קיבל קרדיט והחזיר, מעבר לנקודות שלו הוא כיסה את הצבע ועשה 2-3 גגות מדהימים. ידענו שירושלים יתמקדו בנייט. לא שזה אמור להפריע לו, הוא מאוד קבוצתי ונתן לשחקנים האחרים לבוא לידי ביטוי וחילק את הכדורים, אנחנו קבוצה וכל פעם זה שחקן אחר. היה ברור שנייט לא יקלע שוב 46 נקודות".

המאמן המנצח הוסיף: "אני מסתכל קדימה. ברור שביום חמישי היה פספוס, אמרתי לשחקנים שאנחנו לא באים לגנוב משחק מירושלים, אנחנו באים לנצח את ירושלים. יש שמות ותקציבים, אבל בסופו של דבר בחמישה משחקים אנחנו צמודים איתם אז כנראה שיש משהו במאצ'אפ שגורם להם לבעיות. צריכים להשאר צנועים, אני לא חושב שמישהו נתן לנו סיכוי בסדרה הזאת, ואמרתי שלמרות שאנחנו אנדרדוג אני מאוד מאמין. במשחק השלישי הלחץ על ירושלים".

לימונד/ברני ארדוב

מנגד, המאמן המפסיד דני פרנקו סיכם: "פעם ראשונה שקיבלנו את הסטירה שמגיעה לנו. לא שיחקנו בגישה של פלייאוף. הפועל תל אביב שיחקה כמו אנדרדוג ובאה לנשוך. לא שיחקנו את הכדורסל שלנו במחצית הראשונה. כל הכבוד להפועל תל אביב, היא עושה לנו את המוות כשאנחנו לא מגיעים נכון ואנחנו צריכים ללמוד את הלקח. כשאנחנו שומרים ואגרסיביים אנחנו נראים הרבה יותר טוב, כשאנחנו מקבלים 56 נקודות בחצי הראשון זה לא כדורסל של פלייאוף. התרגילים הם אותם תרגילים, זו גישה של איך שבאים, איך לבוא עם סכין בין השיניים, לשלוף את המרפקים החוצה ולהילחם.לא משנה מול מי אתה משחק, משנה איך אתה מגיע למשחק. יש גבול כמה אנחנו יכולים להראות שני פרצופים".

על יותם הלפרין, ששוב היה חלש עם 2 נקודות ו-3 זריקות מהשדה אמר פרנקו: "כנראה שיותם לא הרגיש שהיו לו זריקות נכונות, זאת החלטה שלו, כמאמן אתה לא יכול לעשות יותר מדי, הוא יודע מה הוא צריך לעשות בקבוצה הזאת".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל תל אביב ניצחה את הפועל ירושלים ואיזנה ל-1:1

לכתבה המלאה
מאמן הפועל ירושלים, דני פרנקו. ברני ארדוב
עצבני. פרנקו/ברני ארדוב

עומרי כספי מפרגן לדניאל איידן

וגם לבר טימור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully