וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: האם רוני אוואט יאמן את בנו בליגת העל?

22.5.2016 / 22:06

הבלם בן ה-19, שכבש במחזור האחרון בליגת העל לנוער, עשוי להשתלב תחת אביו בעונה הבאה. אשדוד תפנה לשרצקי וק"ש בנוגע למאוריסיו, צמד שחקני מונטנה הבולגרית על הכוונת

רוני אוואט מאמן מ.ס. אשדוד. ניב אהרונסון
המסורת תמשך? רוני אוואט/ניב אהרונסון

מ.ס. אשדוד צברה לה עם השנים מוניטין של מועדון משפחתי. אבות ובנים שיחקו לאורך השנים בקבוצות השונות של העיר. שחקן העבר יגאל זריהן גידל את בנו ניב, המשחק היום בבוגרים של הקבוצה. מירו בן שמעון, שאימן את הקבוצה ובנו אמיר נמנה על הסגל. משפחת רביבו שלחה בעבר לסגל את חיים, דוד ושי. אל הרשימה אפשר להוסיף את טום, בנו של ג'קי בן זקן שעדיין נחשב לאיש החזק במועדון, אף שהוא לא נושא בתפקיד רשמי.

אל כל אלה עשוי יצטרף בקרוב שחקן נוסף בליגת העל. מדובר באדר אוואט, בנו של מאמן הקבוצה רוני אוואט. הבלם בן ה-19 כבש אמש (שבת) את אחד השערים ב-1:2 על בית"ר ירושלים בבית וגן, במחזור הנעילה של העונה.

אדר, המשחק כבלם בדיוק כמו אביו, הוסט אל הקישור וסייע לאשדוד להישאר בליגה עם ניצחון חשוב בצוותא עם סליו טארבלי. אוואט הצעיר עשוי להשתלב בסגל הקבוצה הבוגרת בעונה הבאה, אך קיימת אפשרות לפיה הוא יושאל לקבוצה אחרת, בלאומית או בליגה א', כדי שיצבור דקות בקבוצת בוגרים. אופציה נוספת היא כי הבלם יישאר בקבוצת הנוער כחריג גיל.

שחקן מ.ס. אשדוד מאוריסיו. ברני ארדוב
מבוקש. מאוריסיו במדי אשדוד/ברני ארדוב

בתוך כך, היום יצאו כל שחקני הקבוצה לפגרה לאחר שיחה עם הצוות המקצועי, שצייד אותם בתכנית עבודה לקראת הפגרה. בקבוצה רוצים את החלוץ הברזילאי מאוריסיו, שהושאל מעירוני קרית שמונה, ויפנו בעניין לאיזי שרצקי. השחקן מעוניין להישאר ולשחק לצד הבלם הברזילאי ניבאלדו, שחתם וישחק בקבוצה גם בעונה הבאה.

מחר ימריאו נציגי הקבוצה לבולגריה כדי לצפות בגמר הגביע הבולגרי שם יעקבו אחרי הבלם אסן גאורגייב והמגן השמאלי חריסטופור חובצ'ב שניהם שחקני קבוצת מונטנה, אותה מאמן שחקן העבר של הקבוצה, אמיל ולב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully