וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: נבחרת ישראל עלתה לשלב השני במוקדמות היורו

במשחקו השני כמאמן הנבחרת, ג'גוש ריש הוליך את שחקניו ל-2:3 על נורבגיה. טמיר הרשקו הצטיין עם 24 נקודות, אלכס שפרנוביץ' הוסיף 19. ריש: "מאוד שמחים על ההישג"

נבחרת ישראל בכדורעף הבטיחה הערב (ראשון) את מקומה בסיבוב השני במוקדמות אליפות אירופה לאחר שניצחה במשחק האחרון במסגרת בית 3 בשלב הראשון את המארחת נורבגיה 2:3 (23:25, 25:22, 20:25, 25:17, 14:16).

ישראל סיימה את טורניר המוקדמות עם שלושה ניצחונות ובראש הטבלה עם 8 נקודות ובמרחק שתי נקודות מנורבגיה שסיימה שנייה. הנבחרת בהדרכתו של המאמן הפולני ג'גוש ריש ניצחה מוקדם יותר את הונגריה 0:3 ואת אנגליה 1:3 והיום, ניצחו האנגלים את הונגריה בחמש מערכות וסיימו במקום השלישי. אגב, נורבגיה לא עלתה אל הסיבוב השני במוקדמות לקראת היורו לאחר ששבדיה ואוסטריה עלו מבתים 1 ו-2 בהתאמה כשנבחרת שווייץ עולה מהמקום השני בבית 1 ומצטרפת אליה מולדובה שסיימה שנייה את בית 2.

מאמן נבחרת הכדורעף של ישראל, ג'גוש ריש משמאל עם עוזר המאמן שגיא ברעם. אתר איגוד הכדורעף,
עוד ניצחון משכנע. ריש/אתר איגוד הכדורעף

טמיר הרשקו הוביל את התקפת נבחרת ישראל עם 24 נקודות (47 אחוז, 2 קיל בלוק), אלכס שפרנוביץ' הוסיף 19, גנדי סוקולוב (3 קיל בלוק) ואיליה גולדרין 11 כ"א, סלבה בצ'קלה 10, אמיר וינרסקי והמוסר אריאל כצנלסון הוסיפו נקודה כ"א.

המאמן ג'גוש ריש שקיבל את מושכות האימון לפני כחודש היה מאושר בסיום: "כולנו מאוד מאוד שמחים" הוא סיכם לאתר איגוד הכדורעף, "הכדורים האחרונים המכריעים היו מדהימים ולקחנו ארבע נקודות ברצף במערכה החמישית. זה היה משחק מאוד קשה אבל האמנו לכל אורך הדרך".

הליברו עומרי שוורץ: "היה משחק שהתפתח לקרב ארוך ומתיש עם קהל ביתי שדחף את הנורבגים קדימה. הצלחנו לשמור על קור רוח ולעשות את הדברים הנכונים בזמן הנכון. זה היה מאמץ קבוצתי מיוחד מהשחקנים, דרך הצוות המקצועי וההנהלה. כיף גדול להצליח עם נבחרת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully