וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: מכבי תל אביב, מכבי ראשון לציון והפועל אילת ינסו להתקרב לפיינל פור

22.5.2016 / 19:31

סמית', רנדל והנדריקס מחוץ לסגל הצהובים למשחק השני בסדרה בהרצליה (21:05, ערוץ 1). אחרי שאיבדה את הביתיות, מכבי חיפה תחפש ניצחון חוץ בראשון לציון, ובצל טענות השיפוט נהריה תצא לאילת

שחקן מכבי תל אביב, ריצ'רד הנדריקס. ברני ארדוב
הפעם הוא יחסר. הנדריקס/ברני ארדוב

משחקי רבע גמר הפלייאוף יימשכו מחר (שני) עם שלושה משחקי מספר 2 נוספים. לאחר ההפסד הדרמטי במשחק הראשון ביד אליהו, תנסה בני הרצליה להשוות את הסדרה כשתארח את מכבי תל אביב. מכבי ראשון לציון, שגנבה את הביתיות ברוממה, תחפש להתקרב מאוד לפיינל פור כשתארח בביתה את מכבי חיפה ואילו הפועל אילת, בצל הטענות הקשות של אנשי עירוני נהריה במשחק הראשון על השיפוט, תנסה לעשות צעד משלהם לפיינל פור רביעי ברציפות.

seperator

בני הרצליה - מכבי תל אביב (0:1 למכבי תל אביב, 21:00, ספורט 5)

בני הרצליה נכנסה לסדרה נגד מכבי תל אביב עם חמישה הפסדים רצופים והרגשה שהיא אמורה לשמש תפאורה במסע החזרת התואר של הצהובים. כבר במשחק הראשון הוכיחו השחקנים של מיקי גורקה שקל לא יהיה לצהובים, כשבמשך 40 דקות לא נתנו להם לברוח, ואם לא מספר טעויות בקבלת ההחלטות בשניות הסיום היו יכולים לצאת עם ניצחון גדול. בהרצליה מאמינים שבאפשרותם לקטוע את רצף ההפסדים שלהם ולחזור לסדרה, אך כדי לעשות כך עליהם לא לתת ליריבה לשלוט באופן משמעותי כל כך בריבאונדים כמו במשחק הראשון ולשפר את האחוזים מהקו שעמדו רק על 62 במשחק הראשון. במועדון ירצו לקטוע רצף של 14 הפסדי ליגה למכבי תל אביב מאז 2010.

13 נקודות בלבד קלעו הזרים של מכבי תל אביב במשחק הראשון בסדרה נגד בני הרצליה, ועדיין יצאו עם הניצחון, בעיקר בזכות משחק מצוין של סילבן לנדסברג וגל מקל. הצהובים הבינו את המסר והיכולת הלא משכנעת של ריצ'רד הנדריקס ובריאן רנדל, ששותף לדקות מוגבלות בלבד, והשניים לא יתלבשו למשחק השני בסדרה, כמו גם דווין סמית', כשאת מקומם יתפסו דרגן בנדר ואייק אופייבו. בצד ההגנתי ירצו הצהובים לעצור את ג'יימס סינגלטון, שהיה מוציא הפועל העיקרי של הרצליה במשחק הראשון, ויקוו להמשיך לקבל תפוקה טובה מגל מקל, שעומד על רצף של ארבעה משחקים עם לפחות 13 נקודות ומדד 20.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מאמן מכבי חיפה רמי הדר. אדריאן הרבשטיין
הסדרה רק התחילה. הדר/אדריאן הרבשטיין

מכבי ראשון לציון - מכבי חיפה (0:1 לראשון לציון, 19:10, משולב בספורט 5)

מאז תחילת הסיבוב השני לא הצליחה מכבי ראשון לציון לייצר מומנטום חיובי, והנה בחמשת המשחקים האחרונים של הקבוצה הצליחו הכתומים לרשום ארבעה ניצחונות, ולגנוב את יתרון הביתיות ברבע גמר הפלייאוף. הכתומים ניצחו במשחק הראשון בקצב המשחק של מכבי חיפה, ועצרו מספר נסיונות קאמבק של הירוקים, בעיקר בזכות משחק שיא של מארק ליונס שצלף 23 נקודות ועומד על רצף של שישה משחקים עם 17 נקודות ומעלה. מי שרשם משחק סולידי הוא הסנטר דריל מונרו, שקלע רק 10 נקודות, אבל הוסיף 15 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, והיה לו חלק חשוב בניצחון. בעיר היין מעריכים שכאלפיים צופים יגיעו מחר למשחק במטרה לקרב את הקבוצה לארבע האחרונות זה שנה שנייה ברציפות.

עונה שלמה נחשבה מכבי חיפה אחת משלוש הקבוצות הטובות בליגה, והיו כאלה שהאמינו שאם יצליחו להגיע לפיינל פור יוכלו להדיח את מכבי תל אביב ולהעפיל על חשבונם לגמר, אלא שאז חיפה שמטה את הביתיות במשחק הראשון, והרסו רצף מרשים של תשעה ניצחונות פלייאוף בעשרת משחקי הבית האחרונים שלהם. בחיפה היו מאוכזבים מהיכולת ההתקפית של כל השחקנים חוץ מוויל גרייבס. כל הירוקים קלעו ביחד חמש שלשות מ-24 נסיונות, נתון שלא יספיק להם כדי לנצח את ראשון לציון. מי שבעיקר אכזבו היו הישראלים של רמי הדר שקלעו רק 20 נקודות, הרבה פחות מהממוצע העונתי שלהם. "הסדרה רק התחילה ואנחנו צריכים להגיע בכל האינטנסיביות שמאפיינת אותנו לאורך העונה, כדי לנצח את המשחק ולהחזיר את הביתיות", אמר רמי הדר לקראת המשחק.

שחקן הפועל אילת אפיק ניסים. אדריאן הרבשטיין
לא נבהל מהפיגור. ניסים/אדריאן הרבשטיין

הפועל אילת - עירוני נהריה (0:1 לאילת, 19:35, משולב בספורט 5)

פיגור 17 נקודות ומומנטום שלילי לא מנע מהפועל אילת לגנוב את הביתיות במשחק הבכורה של הסדרה. הקבוצה של עודד קטש קיבלה יכולת שיא מאפיק ניסים שקלע 29 נקודות, והצליחה להפוך את המשחק עד הניצחון. באילת דחו במהלך סוף השבוע את הטענות של היריבה ממול על העדפה של צוות השיפוט כלפיהם, וביקשו מהשחקנים להתעלם מכל הנעשה מסביב למשחק, וביחד עם הקהל הרב שצפוי להגיע למשחק ינסו להגיע מרחק ניצחון אחד מעלייה לפיינל פור. באילת יודעים שבמשחק הקודם הצליחו לקלוע 13 שלשות, מה שהיה מפתח משמעותי לניצחון, אך הפעם ישמחו ליכולת טובה גם מתחום 2 הנקודות.

בעירוני נהריה התעסקו מאז ההפסד לאילת במשחק הראשון בסדרה בעיקר בנושא השיפוט. היו"ר ניסים אלפסי, שהשתולל, הורחק, ולא יוכל לשבת על הספסל באילת, שלח מכתב לשרה מירי רגב בדרישה להפסיק את משחקי הפלייאוף עד לבדיקת העניינים הסובבים את איגוד השופטים. בנהריה יודעים שאחד המפתחות הגדולים לניצחון הוא יכולתו של ניב ברקוביץ', ששב בשני המשחקים האחרונים מפציעה, לאחר שרשם 14 נקודות ו-8.5 אסיסטים בניצחונות העולה נגד אילת. בצוות המקצועי החליטו על שינוי בסגל לקראת המשחק כשקמרון קלארק וגיל אמיתי לא יתלבשו ואת מקומם יתפסו קוואמי ווהן ואנתוני פישר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully