וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא: מילאן סמיליאניץ' עשוי להצטרף, טל איילה חתם

22.5.2016 / 16:54

הקשר הסרבי רוצה להישאר בארץ אחרי ירידת הליגה עם מכבי נתניה ושוקל את המעבר. איילה, שהחל את העונה בנתניה והצטרף במהלכה לכפר סבא, ממשיך לעונה נוספת: "מקווה להמשיך להתקדם"

צלמים זמניים מורשים

בווידאו: תקציר משחקה האחרון של הפועל כפר סבא מול מכבי נתניה

מילאן סימיליאניץ' עשוי לעבור להפועל כפר סבא. הקשר הסרבי שירד העונה ליגה עם מכבי נתניה, מעוניין להישאר לעונה נוספת בישראל ושוקל לעבור לכפר סבא. במהלך העונה החולפת ניסו בכפר סבא לצרף את סימיליאניץ', אבל אז הוא העדיף להישאר במכבי נתניה ולנסות לעזור לה לשרוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמח להמשיך. טל איילה עם הסוכנת ויקי וקנין/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי שחתם היום (ראשון) על חוזה חדש בקבוצה הוא טל איילה. הקשר שהגיע לכפר סבא באמצע העונה מאותה נתניה, התבלט במחזורי הסיום ורכש את אמונו של המאמן שרון מימר שהחליט כי הוא מעוניין להשאירו. איילה חתם על החוזה באמצעות סוכניו ויקי וקנין וניר עמיר. לאחר החתימה אמר איילה: "אני שמח להמשיך בכפר סבא עונה נוספת. אני כבר מצפה לתחילת האימונים ומאחל לקבוצה ולי להמשיך להתקדם".

שחקן אחר שנמצא בעמדת המתנה הוא יאניס פפאדופולוס, שמעוניין להישאר לעונה נוספת ותלוי בהחלטה של המאמן שרון מימר שעדיין בוחן אפשרויות נוספות. הקשר החמיץ חלקים גדולים מהעונה החולפת בשל פציעות, אבל חזר בפלייאוף והיה מהגורמים הבולטים שסייעו לקבוצה להישאר בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully