וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל נפרד ממנצ'סטר יונייטד, זלאטן יגיע כעוזר מאמן?

באנגליה מדווחים שאחרי הזכייה בגביע, מאמן השדים האדומים הודיע על עזיבתו. מוריניו צפוי להחליפו על הקווים באולד טראפורד בעונה הבאה, בשבדיה טוענים שהחלוץ יצטרף, וישמש גם כעוזרו

one

דיווחים רבים על האפשרות שהמאמן ההולנדי, לואי ואן חאל, יעזוב את מנצ'סטר יונייטד, עלו בחודשים האחרונים, אך כעת נראה כי ההתקשרות בין הצדדים קרובה לסיום, דווקא אחרי הזכייה של הקבוצה בגביע האנגלי. על פי דיווח של כתב ברשת "סקיי" האנגלית, שהמתין להולנדי ביציאה מהמלון של מנצ'סטר יונייטד הבוקר (ראשון), ואן חאל ייפרד מהשדים האדומים כבר בימים הקרובים. "ואן חאל אמר לי 'זה נגמר' כשיצא מהמלון", אמר הכתב, שטען כי שאל את המאמן על עתידו. מי שצפוי להחליפו על הקווים באולד טראפורד בעונה הבאה, הוא המאמן הפורטוגלי, ז'וזה מוריניו, שפוטר במהלך העונה מצ'לסי.

על פי הדיווחים באנגליה ואן חאל ייפגש עם סגן מנהל הקבוצה אד וודוורד ועם כמה אנשים ממשפחת גלייזר כבר היום וישמע כי הוא מוחלף על ידי מוריניו. למרות רצונו להשלים את השנה השלישית והאחרונה בחוזהו, כישלונו להצעיד את יונייטד למוקדמות ליגת האלופות הספיק להנהלה על מנת להחליט שעל ואן חאל לפנות את הכיסא.

ובינתיים, בשבדיה טוענים שזלאטן איברהימוביץ' יגיע לשדים האדומים בקיץ הקרוב, ומתכנן "הפתעה גדולה". על פי העיתון "אפטונבלאדט", ההפתעה עשויה להיות התפקיד - שחקן, וגם עוזר מאמן לז'וזה מוריניו.

עדכון ראשון: 16:45

מנצ'סטר יונייטד חוגגת גביע. רויטרס
לפחות הוא ייפרד עם תואר. ואן חאל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully