וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ארבע שנים: קרלוס גרסיה יעזוב את מכבי תל אביב בתום העונה

22.5.2016 / 13:37

הבלם הספרדי, שזכה עם הצהובים בשלוש אליפויות וגביע, מרגיש שהגיע למיצוי וצפוי לעזוב לקבוצה אחרת בארה"ב או באירופה. גורמים במכבי תל אביב עדיין מנסים אותו להניא אותו מההחלטה

one

מרטין ביין ופטר בוס (ככל הנראה) לא לבד: גם קרלוס גרסיה מסיים את דרכו במכבי תל אביב. הבלם הספרדי צפוי לערוך מחרתיים את משחקו האחרון בשורות מכבי תל אביב בגמר גביע המדינה מול מכבי חיפה. אחרי ארבע שנים במכבי תל אביב, הבלם הספרדי חושב שהוא מיצה את עצמו במועדון ומעוניין להתקדם הלאה לתחנה הבאה בקריירה שתהיה ארצות הברית או מדינה אחרת באירופה. בתקופה האחרונה חשב גרסיה הרבה מאוד על המשך הקריירה שלו ואחרי לבטים מאוד עמוקים עם משפחתו, הוא החליט שכל עוד כוחו במותניו הוא צריך לעבור למקום אחר כדי לחוות עוד חווית כדורגל בטרם יתלה את נעליו.

גרסיה מרגיש שנעשה לו עוול גדול על ידי התקשורת המקומית. הוא חש שלא מספיק מבינים עד כמה התפקיד שלו קשה כשמכבי תל אביב עושה בכל המשחקים לחץ מאוד גבוה עם הרבה שחקנים דבר שמשאיר אותו ואת יתר שחקני ההגנה מאוד חשופים מאחור. גרסיה (32) משוכנע שהוא יכול לתת עוד שתיים ואפילו שלוש עונות ברמות הגבוהות והוא בטוח שאם לא יעשה זאת כעת, הוא יפספס את הרכבת. במכבי תל אביב יש עדיין כאלה שעוד מנסים לשכנע אותו להישאר מאחר שיהיו כנראה שישה זרים בעונה הבאה, אבל גרסיה מאוד נחוש לסיים את דרכו והוא אפילו התבטא בכמה מקומות שאחרי השער שכבש אמש בבלומפילד, זו תהיה פרידה מושלמת אם יעשה זאת עם גביע המדינה מחרתיים.

שחקן מכבי תל אביב קרלוס גרסיה. מגד גוזני
משחקו האחרון בצהוב? קרלוס גרסיה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully