וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע הפסיד לדסטין בראון, והודח מהרולאן גארוס כבר בסיבוב הראשון

המדורג 62 בעולם לא הצליח להשוות את הישג השיא שלו בפריס כשהפסיד 6:7, 6:4, 7:6, 4:6, 6:4 לגרמני, וסיים את דרכו כבר בשלב הראשון של הטורניר היוקרתי. המשחק בין השניים הופסק בשל תנאי מזג אוויר, וחודש יום לאחר מכן

דודי סלע. Clive Brunskill, GettyImages
לא הגראנד סלאם האהוב עליו. סלע/GettyImages, Clive Brunskill

דודי סלע היה קרוב להשוות את הישג השיא שלו ברולאן גארוס ולהעפיל לסיבוב השני, אך הפסיד בחמש מערכות לסטין בראון הגרמני, וסיים את דרכו בצרפת כבר בשלב הראשון, אחרי 6:7, 6:4, 7:6, 4:6, 6:4. המשחק בין השניים החל אתמול (ראשון) אך הופסק בשל תנאי מזג אוויר, וחודש היום במצב של 1:1 במערכה הרביעית. סלע התחיל את היום לא טוב, כשבראון עלה ל-1:3, אך התאושש בהמשך, חזר לעניינים וניצח במערכה כולה 4:6. המערכה החמישית הייתה מעט מוזרה. השניים לא הפסיקו לשבור האחד את השני, כשבסופו של דבר היה זה הגרמני שהצליח לשמור על ההגשות בדיוק ברגע הנכון, כדי לנצח 4:6 ולרשום 2:3 במערכות. בראון יפגוש בסיבוב השני את המנצח במפגש בין ג'ק סוק (ארה"ב, 23 בטורניר) לרובין האסה ההולנדי.

דסטין בראון, טניסאי אמריקאי. Clive Brunskill, GettyImages
יריב עיקש. בראון/GettyImages, Clive Brunskill

מערכה 1

סלע נשבר כבר במשחקון ההגשה הראשון שלו, אבל שבר מיד בחזרה. ההמשך היה צמוד ודודי שנשבר במצב של 3:3, שוב שבר בחזרה ואיזן. המערכה הלכה לשובר שוויון ובה דודי ניצח 5:7 בדרך ל-0:1.

מערכה 2

במצב של 2:2 דודי שוב שבר ועד מהרה טיפס ל-2:4, אבל חוסר ריכוז שלו מנע ממנו לסגור סיפור. בראון השתלט על הקצב, חבט כדורים מדויקים ובנה מומנטום כדי לנצח 4:6 ולהשוות ל-1:1.

מערכה 3

בראון עלה ל-0:1 עם ניצחון במשחקון חמישי רצוף, אבל דודי סוף סוף עצר אותו והשווה ל-1:1. במצב של 3:3, הישראלי שבר וטיפס ל-3:4. במצב של 4:4 המשחק הופסק ללא פחות משלוש וחצי שעות בשל הגשם שפקד הרולאן גארוס, אך שני הטניסאים חזרו לשחק כשהשניים שומרים על ההגשות שלהם בדרך ל-6:6 ושובר שוויון שבו הגרמני הצליח להשיג מיני ברייק ולנצח 5:7 בדרך לניצחון במערכה השנייה.

מערכה 4

פתיחת המערכה הרביעית לא האירה פנים לשני הטניסאים ואחרי חמש דקות בלבד המשחק הופסק שוב בשל הגשם במצב של 1:1 ונקודת שבירה לגרמני. המשחק חודש, כשהגרמני ניצח בשתי המשחקונים הראשונים, אך סלע החזיר עם שני משחקונים משלו וקבע 3:3. אחרי משחקון מתיש במיוחד, כשהיתרון עבר מאחד לשני, הצליח בסופו של דבר סלע לשמור על ההגשות. 4:5 לזכותו, ההגשות עוברות לגרמני. אחרי שהפסיד בשני המשחקונים הראשונים ופיגר 3:1, חזר סלע ובגדול, שבר לקראת סופ המערכה ורשם 4:6. 2:2 במערכות, הולכים למערכה חמישית.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
דודי סלע. Clive Brunskill, GettyImages
חזר לעניינים. סלע/GettyImages, Clive Brunskill

מערכה 5

סלע המשיך במומנטום גם במערכה החמישית, שמר על ההגשות ועלה ל-0:1. שבירה ראשונה במערכה החמישית, והיא שייכת לבראון, שעלה ל-1:2. סלע החזיר עם שבירה משלו והמתח נמשך. 2:2. בראון עשה זאת שוב, שבר ל-2:3 ומיד לאחר מכן שמר וקבע 2:4. המדורג 62 ממש לא ויתר על המשחק, שבר שוב ושמר ל-4:4. הגרמני שוב שבר, הפעם ל-4:5, ואם ישמור על הגשותיו ינצח במשחק כולו. ובכן, בראון עשה זאת. הוא שמר על ההגשות בקלילות, רשם 4:6 וניצח בדרך לשלב הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully