וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איברהימוביץ': "לא למדתי לדבר צרפתית, אבל באתי, ראיתי וכבשתי"

פריס סן ז'רמן זכתה בגביע והשלימה טרבל שני ברצף, הכוכב שלה מתחיל לסכם: "זו הייתה הרפתקה נהדרת עבורי". לורן בלאן כבר חושב קדימה: "לא נחליף את כל הקבוצה, רוצה לזכות באלופות"

פריס סן ז'רמן השלימה אמש (שבת) טרבל צרפתי שני ברציפות עם הניצחון 2:4 על מארסיי בגמר הגביע. היה זה הגביע העשירי בו זוכה הקבוצה, שהשתוותה בעקבות כך למארסיי, שלא זכתה מאז 1989 אך הפסידה ארבעה גמרים מאז, במקום הראשון בטבלת הזכיות.

"במחצית השנייה שיחקנו טוב יותר", אמר לאחר המשחק מאמן האלופה לורן בלאן, "היינו יותר אגריסיביים וטכניים. מארסיי הביכה אותנו לפני ההפסקה אך ידענו לחזור מזה. כל הכבוד לשחקנים. הייתה עונה מסובכת, אצטרך לחשוב על כך במהלך הפגרה. היו לנו אכזבות אך שמרנו על האחדות בקבוצה".

שחקני פריס סן ז'רמן חוגגים. רויטרס
זוללים תארים. שחקני פ.ס.ז'/רויטרס

"לא נחליף את כל הקבוצה", התייחס בלאן לעונה הבאה, "אך נשקול את הדברים ונלחם עם הקבוצות הטובות באירופה. אני מאוד גאה, אבל רוצה לזכות בליגת האלופות".

זלאטן איברהימוביץ', שכבש צמד והוסיף בישול לבלס מטווידי וצפוי לעזוב את הקבוצה אחרי ארבע שנים מאוד מוצלחות, אמר: "זו הייתה הרפתקה נהדרת עבורי, בעיקר כשחושבים על איך הקבוצה נראתה כשהגעתי לעומת היום. לא למדתי לדבר צרפתית, אבל בכל זאת ניצחתי. באתי, ראיתי, כבשתי".

חברו של זלאטן לחוד ההתקפה, אדינסון קבאני, שכבש גם הוא בגמר: "שחזרנו את הישגי העונה שעברה, זה לא היה קל. ספגנו לא מעט ביקורות ולא היה פשוט לשמור על רוגע וריכוז לאורך העונה. אני מאושר. יש לי חוזה בקבוצה ואשמח לעשות את הטוב ביותר עבורה".

מן העבר השני, מארסיי קיוותה לסיים עונה מאכזבת עם תואר והשאירה לעצמה תקוות כאשר התוצאה במחצית הייתה 1:1, אך בסופו של דבר לא החזיקה מעמד. שחקן הקבוצה לסאנה דיארה אמר: "יכולנו לעשות יותר. עשינו טעויות שאסור לעשות מול קבוצה כזו ושילמו במזומן. אני מאוכזב אבל עשינו כל מה שיכולנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully