וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ הספורט רכש את משחקיה של מכבי תל אביב ביורוליג

אחרי שש שנים רצופות בערוץ 10 השידורים ינדדו לערוץ הספורט, שרכש את הזכויות לשש שנים ויעביר את המשחקים בערוץ פתוח. בעקבות שינוי השיטה במפעל, מספר השידורים צפוי להכפיל את עצמו

one
גל מקל שחקן מכבי תל אביב עם גיא פניני. ברני ארדוב
בעונה הבאה בערוץ הספורט. מקל ופניני/ברני ארדוב

ערוץ הספורט רכש את זכויות השידור למשחקי מכבי תל אביב ביורוליג לשש השנים הקרובות. בנוסף, רכש הערוץ גם את כל שאר משחקי היורוליג. משחקיה של מכבי תל אביב ישודרו בערוץ פתוח ובערוצי ה-HD.

בעונות הקרובות ישודרו מספר שיא של משחקים מהמפעל הכולל את הקבוצות המובילות באירופה. העונה ישדרו לראשונה לא פחות מ-30 משחקים של מכבי תל אביב בעונה הסדירה, בעקבות שינוי השיטה במפעל והפיכתה למעין ליגה סגורה בת 14 קבוצות, כולל מכבי תל אביב, אנדולו אפס איסטנבול, הכוכב האדום בלגרד, צסק"א מוסקבה, דרושפאקה, מילאנו, ברצלונה, פנרבחצ'ה, גלאטסראיי, לבוראל קוצ'ה, אולימפיאקוס, פנאתינייקוס, ריאל מדריד וז'לגיריס. בנוסף לשידורים, יביא הערוץ בבלעדיות את כל התקצירים.

בכך תיפרד מכבי תל אביב מערוץ 10, הערוץ בו שודרו משחקיה ביורוליג מאז עונת 2007/08, פרט להפסקה אחת בעונת 2009/10, אז שודרו בערוץ הספורט. בשנים האחרונות חלה נסיגה ברייטינג של משחקי היורוליג. בעונת 2014/15 נרשמו אחוזי צפייה ממוצעים של 11.6 בקרב משקי הבית היהודיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully