וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלגרי: "בעונה הבאה נרצה מעל הכל לעשות קמפיין ליגת אלופות מוצלח"

מאמן יובנטוס חוגג דאבל שני ברציפות ומסמן מטרות לעתיד: "כמובן שנרצה גם אליפות שישית ברצף". כובש שער הניצחון מוראטה: "מאז שפגשתי את חברה שלי, אני משחק טוב יותר". ברוקי מרוצה

יובנטוס הפכה אמש (שבת) לראשונה בתולדות איטליה שזוכה בדאבל שנתיים ברציפות, אחרי ניצחון דרמטי 0:1 בהארכה על מילאן, משערו של אלברו מוראטה בדקה ה-110, שתי דקות בלבד לאחר שעלה מהספסל.

"אני חייב להחמיא לבחורים", אמר לאחר המשחק מאמן הקבוצה מסימיליאנו אלגרי, "לא היה קל. מילאן שיחקה טוב במחצית הראשונה, אנחנו השתפרנו בשנייה. ככה זה גמרים, הם עשויים מרגעים וצריך גם טיפת מזל. היה מעט קשה די כבר שישה שבועות שלא היה לנו על מה לשחק. השחקנים היו צריכים לסדר את הראש כדי לנצח".

מאמן יובנטוס מסימיליאנו אלגרי. רויטרס
מאמן יובנטוס מסימיליאנו אלגרי/רויטרס

"בהארכה היו לי שתי אפשרויות", המשיך והתייחס להחלטה להעלות את מוראטה במקום הרננס, "לגרור את המשחק לפנדלים או לנסות להכריע אותו. בחרתי את האפשרות השנייה ולשמחתי זה עבד. המסורת של המועדון היא תמיד להילחם על ניצחון. בעונה הבאה נרצה אליפות שישית ברצף, אך מעל הכל נקווה לקמפיין ליגת אלופות מוצלח".

מוראטה בעצמו אמר: "אני מאוד שמח על המשחק, העונה והזכייה בגביע. חברים שלי אמרו לי שאעלה מהספסל ואכבוש, והם צדקו. מאז שפגשתי את חברה שלי, אני שחקן טוב יותר. אנחנו מוכרחים להחמיא למילאן ששיחקו טוב והקשו עלינו".

באשר לשמועות לפיהן היה זה משחקו האחרון של הספרדי עבור הגברת הזקנה, בשל האופציה שיש לריאל מדריד לרכוש אותו חזרה, אמר: "אני עוד עומד לשחק ביורו ולנצל את הכושר הנוכחי שלי, אחר כך אחשוב על העתיד".

מן העבר השני, מאמן מילאן כריסטיאן ברוקי היה בסך הכל מרוצה. "אף אחד לא יכול לומר שלא סיפקנו הופעה טובה", אמר, "אהבתי את הגישה של השחקנים, ראיתי בקבוצה משהו מעצמי, אך כמובן שאני מאוכזב מהתוצאה. המשחק הוכרע על חודה של תקרית בודדת. היו לנו מצבים רבים אך לא סיימנו טוב".

"ספגנו ממתפרצת", הוסיף, "הם יצאו מאוד מהר ואנחנו היינו מעט חשופים, אך זו לא אשמתו של אף אחד. יכולנו לעצור את ההתקפה בשלב מוקדם יותר. כמובן שאני רוצה להישאר בקבוצה, אני חושב שמגיע לי קרדיט על ההופעה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully