וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה נפרד בדמעות: "הייתה תקופה אדירה, אתגעגע לשחקנים"

מאמן באיירן מינכן סיים את הקדנציה בגרמניה עם זכייה בגביע, אותו הניף יחד עם פיליפ לאהם. באנגליה מדווחים: מנצ'סטר סיטי תתן לגווארדיולה 'צ'ק פתוח לרכש ואמון מוחלט בבחירת השחקנים'

באיירן מינכן נפרדה אמש (שבת) מפפ גווארדיולה אחרי שלוש שנים עם עוד תואר לארון, אחרי שגברה 3:4 בדו קרב פנדלים על דורטמונד בגמר הגביע הגרמני. הבווארים השלימו זכייה בדאבל, וחתמו קדנציה מוצלחת עבור המאמן הקטלאני, במהלכה זכה בשלוש אליפויות, שני גביעים, סופר-קאפ וגביע עולם לקבוצות.

גווארדיולה נראה נרגש במיוחד בסיום, ומירר בבכי במשך דקות ארוכות. קפטן באיירן פיליפ לאהם אפשר לו להניף את הגביע לקול תשואות האוהדים. "הייתה לי תקופה אדירה כאן, ואני שמח שהיא הסתיימה בצורה הזו. אתגעגע לשחקנים", אמר המאמן, שיעזוב למנצ'סטר סיטי. "דורטמונד הייתה במומנטום, אבל גם אנחנו היינו מסוכנים לפרקים ארוכים יותר. השחקנים היו עייפים מאוד בסיום, התקשיתי להאמין שננצח בדו-קרב מהנקודה הלבנה".

מאמן באיירן מינכן פפ גווארדיולה. GettyImages
התרגשות מיוחדת. גווארדיולה/GettyImages

כעת מועדות פניו של גווארדיולה למנצ'סטר. ב'מירור' האנגלי מדווחים הבוקר כי הנהלת הסיטיזנס התכנסה בימים האחרונים ו"החליטה לתת לפפ צ'ק פתוח לרכש, ואמון מוחלט בבחירת השחקנים". התכולים השקיעו בקיץ הקודם 150 מיליון ליש"ט, סכום שעשוי להיות מוכפל בקיץ הקרוב. בדיווח מצוטט גורם בכיר בסיטי שאמר: "מנואל פלגריני השתמש במינוי של פפ כתירוץ ליכולת העלובה בארבעת החודשים האחרונים. הוא התעלם לחלוטין מזה שהקבוצה אכזבה במשך 18 חודשים שלמים".

עוד אחד מהיעדים של גווארדיולה יהיה לטפח ולקדם שחקנים ממחלקת הנוער של סיטי, משימה שהוטלה גם על פלגריני, אך נשכחה לחלוטין ככל שהקדנציה של הצ'יליאני התארכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully