וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל: "אם ירצו שאמשיך לתרום מהידע ויכולות האימון שלי, אמשיך"

לואי ואן חאל חגג תואר ראשון עם מנצ'סטר יונייטד על רקע השמועות המתחזקות שמוריניו יחליף אותו, רוני מגן עליו: "זה לא פייר". וגם: הריקוד של פארדיו ופרגוסון משחד. כל התגובות והממים

מנצ'סטר יונייטד זכתה אמש (שבת) בתואר הראשון שלה מאז עזיבתו של אלכס פרגוסון לפני שלוש שנים. 1:2 בהארכה על קריסטל פאלאס העניק לשדים האדומים את הגביע ה-12 בהיסטוריה שלהם והראשון מאז 2004, בזכות שער ניצחון בדקה ה-110 של גס'י לינגארד שנכנס כמחליף.

"זאת הרגשה מדהימה", אמר לינגארד, "זה סיום בטעם טוב לעונה במיוחד עם המשפחה והחברים ביציע. הכדור פשוט נחת לי יפה על הרגל לבעיטה, למזלי הוא הלך פנימה. זו רוח הקבוצה לחזור מפיגור".

לואי ואן חאל אמנם רווה קצת נחת אחרי שנתיים קשות כמאמן הקבוצה, אך השמועות ההולכות וגוברות על מינויו הקרב של ז'וזה מוריניו ככל הנראה מהלו את רגעי השמחה של ההולנדי בחששות לאיבוד משרתו.

"זה פנטסטי לזכות בתואר עבור המועדון, האוהדים וגם עבורי", אמר לאחר המשחק, "זה לא יאומן, כשאתה חושב על הדרך שעשינו לגמר. היינו בפיגור ובעשרה שחקנים אבל זה לא שינה כי הרוח של הקבוצה עשתה את שלה. אני רוצה לזכות בתארים. זכיתי בכל מקום בו עבדתי. אם ירצו שאמשיך לתרום מהידע ויכולות האימון שלי, אמשיך".

על פי הדיווחים באנגליה ואן חאל ייפגש עם סגן מנהל הקבוצה אד וודוורד ועם כמה אנשים ממשפחת גלייזר כבר היום וישמע כי הוא מוחלף על ידי מוריניו. למרות רצונו להשלים את השנה השלישית והאחרונה בחוזהו, כישלונו להצעיד את יונייטד למוקדמות ליגת האלופות הספיק להנהלה על מנת להחליט שעל ואן חאל לפנות את הכיסא.

הטריו הספרדי

כמובן שגם לחץ האוהדים בנושא עשה את שלו. במפגש אמצע השבוע מול בורנמות' נכחו באולד טראפורד פחות מ-40,000 צופים, הכמות הקטנה ביותר מאז שיפוץ האיצטדיון בשנות ה-90. גם חלק מהאוהדים שכן הגיעו לסגור עונה עם הקבוצה מחו וקראו לפיטוריו של המאמן.

הקפטן ויין רוני, שהניף גביע ראשון בקריירה שלו, הגן על ואן חאל. "אני לא רוצה לדבר על עזיבתו", אמר, "הוא עדיין המאמן שלנו ואני חושב שזה לא פייר לשאול אותו על כך מייד אחרי הזכייה. אני חושב שהוא מאמן טוב ומודה לו על שעזר לנו לזכות בגביע. טעמנו את טעם ההצלחה ואני מקווה שזה ידחוף אותנו להמשיך לנצח".

מן העבר השני, מאמן קריסטל פאלאס רצה להעניק לקבוצה גביע ראשון בתולדותיה, אך נותר מאוכזב למרות שער היתרון בדקה ה-78 ובסיום המשחק הביע את כעסו על תצוגת השיפוט. "השחקנים שלי נתנו הכל", אמר, "והגיע להם לנצח אבל זה המשחק. היו החלטות שהלכנו נגדנו, ובגדול".

פארדיו התייחס לפנדל שהגיע לפאלאס לדעתו אחרי ספק עבירה על ווילפריד זאהה ועל נבדל שנשרק לקונור וויקהאם כאשר מצא את עצמו מול השער. "למרות זאת אני לא הולך להתלונן", המשיך, "היה גמר נהדר. עשינו הרבה דברים טוב מאוד, הכאבנו להם במתפרצות. אני גאה במועדון ומצפה לעונה הבאה".

פארדיו, אגב, הפך לכוכב רשת ולמוקד לבדיחות רבות בעקבות הריקוד שלו על הקווים לאחר השער שהבקיעה הקבוצה.

חואן מאטה פשוט לא מאמין

האוהד הכי מפורסם של יונייטד השבוע, מוזס קמארה, שהגיע במיוחד מסיירה לאון למשחק מול בורנמות', שהיה אמור להיות הפעם הראשונה בה הוא צופה מהמגרש בקבוצתו האהובה, אך החמיץ אותו בעקבות פרשת החפץ החשוד אמר: "אני כל כך מתרגש ושמח. אני רוצה להודות לכל מי שדאג שאהיה פה. זה חלום שמתרגש ואני מתקשה להאמין. כל אוהד מנצ'סטר מוזמן להצטלם איתי".

בנושא אחר, ההתאחדות האנגלית הציעה לתרום את הגביע לעיר ליברפול כמחווה לקורבנות אסון הילסבורו. יושב ראש ההתאחדות גרג דייק נפגש עם נציגי המשפחות לאחר החלטת בית המשפט שזיכתה את האוהדים מאשמה לאסון והציע להם את המחווה, אך לא ברור אם זה אכן יקרה.

אלכס פרגוסון מעמיד פנים שהוא משחד את מארק קלאטנברג לפני המשחק

משפחתו של פלאיני הגיעה לתמוך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully