וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי לשחקנים: "הגמר הוא המקום להחזיר את הכבוד המקצועי שלנו"

22.5.2016 / 12:11

אחרי התבוסה בבלומפילד, מאמן מכבי חיפה מנסה להרגיע את הקבוצה. המשחק הראשון בליגה האירופית ייערך בנתניה. שיחה נערכה עם סוכנו של מילן גמאקוב. האוהד שהתקוטט עם בניון הורחק מהמגרשים

one

שחקני מכבי חיפה הרגישו אתמול (שבת) מושפלים בעקבות התבוסה למכבי תל אביב. יעקב שחר נכנס לחדר ההלבשה בסיום המשחק וביקש להחזיר את הכבוד בגמר, אבל דומה כי השחקנים של רוני לוי עדיין לא נרגעו. המאמן ישוחח עם השחקנים באימון הקרוב במטרה לנסות ולדלג על המבוכה אמש. "הרגשנו בושה, תסכול ואכזבה יחד. הרגשנו פשוט מושפלים", סיפר אחד השחקנים, "אבל עכשיו צריך לשכוח מהכל ולהתרכז בגמר. אם נזכה בו, חלק מהבושה תיעלם". במועדון לא אהבו את הצורה בה הופיעה את הקבוצה לקראת גמר הגביע ושם דואגים מאוד מהמצב לקראת המשחק הגורלי. "נצטרך כאן שיפור ניכר, 180 מעלות. אי אפשר לשחק בצורה הזאת, פשוט אי אפשר", אמרו במועדון.

רוני לוי אסף את שחקניו רגע לפני יציאתם לאימון הבוקר והתייחס לתבוסה: "לא מתאים למכבי חיפה תוצאה שכזו. יש הרבה מה ללמוד מהמשחק האחרון, הרבה דברים לא בסדר, אך אני רוצה לעשות מעבר חד, מהיר וברור ליום שלישי. אפשר לקחת את המשחק למקום של דיכאון ולהגיד שקיבלנו בראש או להגיד יש לנו גאווה. הגענו לגמר בדרך הכי קשה שיכולה להיות ולגמר גביע לא מגיעים כל יום. זה יהיה המקום להחזיר לקהל שלנו ואת הכבוד המקצועי של כולנו".

אנשי האצטדיון בחיפה הודיעו הערב (ראשון) למכבי חיפה כי היא צריכה למצוא לעצמה אצטדיון חלופי לקראת המשחק הראשון בליגה האירופית, שכן במגרש הביתי יוחלף בקרוב משטח הדשא. לפיכך, הירוקים יקיימו את המשחק הראשון במסגרת זו באצטדיון בנתניה, בתקווה לחזור לאחר מכן לחיפה.

רוני לוי: "אני נבוך", צפו בבניון מותקף על ידי אוהד מכבי תל אביב

שחקני מכבי חיפה דקל קינן, טאלב טואטחה. מגד גוזני
"אם נזכה בגמר חלק מהבושה תיעלם". טואטחה וקינן/מגד גוזני

בחיפה מתעסקים גם בעונה הבאה. מלבד אבי ריקן, רועי קהת וניקיטה רוקאביציה המנהל הספורטיבי טור כריסטיאן קרלסן מנסה לאתר שחקנים זרים. על פי מקורות בחו"ל, אחד מהם הוא קשר נבחרת בולגריה מילן גמאקוב ושיחה עם סוכנו ככל הנראה כבר נעשתה. גם שמות נוספים נמצאים כבר ברשימה שלו. גמאקוב הוא קשר אחורי בן 22, 1.89, שיכול לשחק גם כבלם.

הוא כבש שער אחד ב-27 משחקי ליגה העונה בקבוצת בוטב פלובדיב, מקום שביעי בבולגריה. הוא שחקן הנבחרת הצעירה, אך השתייך גם לסגל הרחב של הנבחרת הבוגרת. אתמול הגיעו נציגי בשיקטאש ולייפציג לצפות בטאלב טואטחה ובשחקנים נוספים, אך נראה כי זה לא הערב בו יכלו להתרשם משחקני הקבוצה.

במועדון הגיבו בחריפות לתקרית של אוהד מכבי תל אביב עם יוסי בניון. "לא ברור איך אוהד מגיע ותוקף שחקן פיזית, אבל זה מוכיח דבר אחד: אף מועדון בישראל לא ייתן לבניון את היחס שהוא מקבל בחיפה", אמר גורם במערכת מיד לאחר המשחק. האוהד נחקר במשטרה ושוחרר הבוקר תחת תנאים מגבילים, כולל הרחקה מהמגרשים.

דובר המשטרה (מרחב יפתח): "במהלך משחק הכדורגל אתמול בבלומפילד התרחש עימות אלים ביציע במהלכו תקף אוהד את שחקן מכבי חיפה יוסי בניון. התוקף נחקר בתחנת המשטרה ובסיומה שוחרר בתנאים מגבילים כולל הרחקה ממגרשי הספורט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully