וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "אני נבוך", צפו בבניון מותקף על ידי אוהד מכבי תל אביב

המאמן התייחס למופע האימים: "זו מכה רצינית מבחינת המועדון, הפסדנו בצורה מעליבה", קפטן הירוקים התעמת בהפסקה עם אוהד שזומן לחקירה במשטרה. שחר לשחקנים: "תחזירו את הכבוד בגביע"

ניב אהרונסון

בווידאו: יוסי בניון מתעמת עם אוהד מכבי תל אביב

שלושה ימים לפני המפגש מולה בגמר הגביע, מכבי חיפה הובסה הערב (שבת) 6:0 על ידי מכבי תל אביב עם מופע אימים של ממש במשחק שבו היא ספגה חמישה שערים במחצית השנייה. בחיפה יתעסקו בוודאי ביכולת הנרפית שהציגה הקבוצה, אבל הערב הם עסקו בעיקר בסיפור שהגיע מהיציע. במהלך ההפסקה יוסי בניון הותקף על ידי אוהד מכבי תל אביב בשם אבי בן ניסן, שזומן לחקירה במשטרה בעקבות התקרית הזו. צפו בתקרית בווידאו שלמעלה.

בסיום המשחק נכנס יעקב שחר לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "תחזירו את הכבוד בגביע". אוהדים קיללו את השחקנים, וצעקו להם: "ביזיון".

קפטן מכבי חיפה יוסי בניון. ניב אהרונסון
תקרית מביכה במשחק מביך. יוסי בניון/ניב אהרונסון

רוני לוי מאמן הירוקים התייחס ליכולת המחפירה של קבוצתו: "זה לא דבר אחד שקרה לנו היום, אני נבוך ורואה בזה מכה קשה מבחינה מקצועית. זו לא בעיה אחת, אלא הרבה בעיות. גם מבחינה טקטית, גם מבחינה אישית וקבוצתית. אני לא רוצה להשתמש במילים קשות כי אנחנו צריכים להגיע ליום שלישי ולהיות מוכנים לגמר הגביע.

"הפסדנו בצורה מעליבה, זה לא פשוט וקשה מאוד. אבל אנחנו צריכים להיות חזקים, להתמודד ולעשות את הסוויץ' מהר מאוד כדי להיות מוכנים למשחק הכי חשוב של העונה. יש לנו הרבה חיסורים, אבל זה לא תירוץ, כי מכבי חיפה לא צריכה להיראות כך בשום מצב. אני מקווה שתחזור רוח חיים לקבוצה. בטוח שהיכולת הזו לא תחזור בשלישי".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה 0:6 את מכבי חיפה, אבל סיימה במקום השני

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully