וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתן טיבי בין מכבי תל אביב לבאר שבע, מרטין ביין ימונה למנכ"ל סנדרלנד

21.5.2016 / 23:10

אחרי אובדן האליפות, הצהובים נערכים לעונה הבאה: הבלם מעוניין להמשיך, אך מחכה לתשובת המועדון. המנכ"ל עובר לפרמיירליג, אנגלידיס עשוי לחזור במקומו. בוס: "אי אפשר לקחת אליפות עם 4 תוצאות תיקו רצופות"

one

מכבי תל אביב הביסה הערב (שבת) 0:6 את מכבי חיפה במחזור הסיום של ליגת העל. ערן זהבי כבש שלושער, אך בדיעבד הסתבר שזה היה שלושער עצוב, אחרי שהפועל באר שבע ניצחה במקביל את בני סכנין ונישלה את הצהובים מהתואר בו זכו בשלוש השנים האחרונות. פטר בוס, ששמר על מאזן נקי מהפסדים כמאמן הצהובים, ינסה לסיים את העונה עם תואר כשהקבוצה תארח ביום שלישי את אותה מכבי חיפה בגמר הגביע, משחק שאולי יעמוד בסימן סיום דרכו של בוס כמאמן הקבוצה.

במכבי תל אביב משוכנעים שמיטש גולדהאר ישקיע הרבה כדי להשיב לקבוצה את האליפות בעונה הבאה. "אובדן האליפות רק ידרבן את מיטש", אמרו במכבי תל אביב בימים האחרונים.
תוך זמן קצר תתקבל החלטה באשר לאיתן טיבי שמעוניין להישאר במכבי תל אביב. טיבי מסיים חוזה רב שנתי ואותת לקבוצה שהוא מעוניין להמשיך אבל במכבי עוד לא החליטו. לוואלה! ספורט נודע שהפועל באר שבע רוצה את טיבי ולדברי גורמים מסויימים כבר גיששה בצורה לא רשמית. בסביבתו של טיבי אמרו בימים האחרונים שהוא מעדיף להמשיך במכבי אבל כל עוד לא הוגשה לו הצעה כדי לסגור הכל עדיין אפשרי.

ערן זהבי בטירוף/ניב אהרונסון

מי שכבר הודיע רשמית על עזיבתו הוא המנכ"ל מרטין ביין, שאחרי שנתיים בצהוב ישמש החל מיוני הקרוב כמנכ"ל סנדרלנד מהפרמיירליג האנגלית. קיימת אפשרות שקודמו בתפקיד, ג'ק אנגלידיס, יחזור אחרי שנתיים בפאוק סלוניקי.

ביין אמר לאתר הרשמי של המועדון: "זאת היתה החלטה מאוד קשה עבורי לעזוב מועדון שלמדתי לאהוב בתקופתי בישראל. מכבי נהנתה מהצלחה אדירה בשנים האחרונות ואני משוכנע בפוטנציאל העצום של המועדון להשיג הצלחות נוספות הן במגרש והן מחוצה לו. אני סבור שבעלים של מועדון הוא זה שנותן את הטון והתרבות של הארגון ולמכבי יש מזל גדול להיות בידיים של בעלים שמחויב לבנות תרבות ראויה למען מועדון מצליח בישראל ובאירופה. אני רוצה להודות לו באופן אישי על הזכות שנתן לי, על התמיכה ועל האפשרות הגדולה להיות חלק ממועדון מיוחד במינו. רגעים מרגשים בבלומפילד, אוהדים מדהימים, אווירה מחשמלת ואנשים מצוינים איתם עבדתי תמיד יהיו צרובים בזכרונותיי וישראל תמיד תהיה מקום מיוחד עבורי בזמן שאני מסתכל קדימה לאתגר הבא שלי בפרמייר ליג.

הבעלים מיטש גולדהאר אמר: אנחנו מאוכזבים שמרטין החליט להמשיך הלאה היות ואני מאוד מעריך את העובדה שהוא עשה בשתי העונות האחרונות עבור מכבי. מרטין היה מנכ"ל יוצא מן הכלל והוא אדם מצוין עמו נהניתי לעבוד. היתה לנו שיחה לפני מספר שבועות וכבר התחלנו לעבוד על מציאת מחליף עבורו. חשוב לנו להמשיך בעבודה הקשה היות ויש הרבה דברים שעלינו לעשות במגרש ומחוצה לו על מנת לוודא שהמועדון ימשיך בהתקדמות הנחוצה. בשם כל מי שקשור למכבי תל אביב אני רוצה להודות למרטין ולאחל לו בהצלחה בתפקידו החדש".

שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים. מגד גוזני
שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים/מגד גוזני

פטר בוס אמר בסיום: "אני רוצה לברך את באר שבע. עשינו את מה שיכולנו היום, ניצחנו 0:6, שיחקנו מצוין ומהמשחק היום אני מרוצה. חשבתי כבר שהמצב שלנו היה אבוד ואז חזרנו ואז שוב נפלנו קצת. השגנו מאזן נקודות יוצא מן הכלל, אבל באר שבע השיגה יותר נקודות. היו לנו תקופות במהלך סיום העונה שלא כבשנו, שיחקנו טוב אבל לא הצלחנו לכבוש. צריך לכבוש אם רוצים לנצח. אם רוצים לזכות באליפות, אי אפשר לסיים בארבע תוצאות תיקו ברציפות". על גמר הגביע אמר ההולנדי: "נתחיל במשחק ב-0:0, ההרגשה טובה, שיחקנו טוב היום. אני יודע שחיפה תשחק עם הרכב שונה וזה יהיה משחק אחר".

ערו זהבי: "זו עונה מטורפת מבחינתי. אם להפסיד אליפות במחזור האחרון ואנחנו לגמר הגביע, אז אני גאה בקבוצה שלי. האליפות התפספסה לנו במחזורים האחרונים. הכדור לא נכנס ועוד פעם לא נכנס וזהו, מגיע לבאר שבע כל הכבוד, שיחגגו, שישמחו, מגיע להם לחגוג. הם לא חגגו 40 שנה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה 0:6 את מכבי חיפה, אבל סיימה במקום השני

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully